• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Essie1984

Ja, man får ofta skämmas som människa - men egentligen kan man inte skämmas över andra utan bara sig själv! Men ibland kan man inte låta bli att skämmas rejält åt andras vägnar eftersom de inte har vett till det.

• Tutilure
    Persisk skrev 2013-04-29 22:43:13 följande:
    3 vackra persiska tjejer, :) på nåt cafe i tehran

Driver du med oss?
    Var någonstans är de vackra? 
    Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • jashrinah
    Tutilure skrev 2013-04-30 11:32:46 följande:
    Driver du med oss?
    Var någonstans är de vackra? 
    mellan tårna =D 
  • kramdjur
    Essie1984 skrev 2013-04-30 11:11:01 följande:
    Vad elaka ni är mot varandra! Suck...

Ja, väldigt ofta övergår trådar till ren mobbning mot TS här på familjeliv, man måste ha rätt att få ha olika åsikter utan att bli påhoppad av familjelivsmaffian. Nu kanske TS är ute efter att provocera, vad vet jag, men att kalla henne efterbliven och liknande är att gå långt över geänsen för vad som känns okej.
  • Errol Flynn
    Unibrow1

Sexiga iranska män.....mmmmm....
  • Essie1984

Jag tycker det är väldigt lustigt att människor är den intelligentaste arten på den här jorden.... Hahaha, jag kan inte riktigt se det. Jag tror han/hon som sa det måste ha varit den största idioten av oss alla genom tiderna! :D

• Deelicious

Jag umgås mycket med iranier och har många vänner som är det. Uppfattningen jag har är mest att dom är spackalade med mycket smink och det ogillar jag. Sedan vet jag att iaf näsoperationer och läppoperationer är otroligt vanligt i iran.

Men fortfarande snyggare än svenska tjejer såklart, men blandning är bäst! svenne/iranie turk/svenne  :D

• miss emmeline

[quote=69721970][quote-nick]lille Birger skrev 2013-04-30 11:36:58 följande:[/quote-nick][/quote] Vad har detta med tråden att göra då?

• Solrosens
    Persisk skrev 2013-04-29 20:27:12 följande:
    Flera frågade om min bild, här får ni. Jag till Höger med brun sjal/manto. Bilden tagen i Iran. Och ja, jag älskarmina ögonbryn såhär så ni behöver ej kommentera dom negativt, jag bryr mig inte vad ni tycker. =)

Oj tycker mig se två översminkade transliknande personer. Inte snyggt alls! Lite påskkärring varning.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer