Patricia1984 skrev 2013-06-01 09:45:16 följande:
Jag har drömt att vi väntar tvillingar :)
Spännande! Tänk om det är sant?
Kul att så många vill stanna här. FB har sina fördelar, men jag tycker det är bättre här.
Jag mår mer och mer pyton och är så trött så trött. Vi gick några km till sjön för att bada idag och jag blev väldigt andfådd. Det är ganska backigt, men jag brukar klara den promenaden utan att flåsa annars. Härligt att bada i alla fall.
Har faktiskt redan budat på lite bebiskläder på Tradera. Skulle det skita sig så kan man ju ge bort dem. Mitt tips för bebiskläder är
omlottbodies. De flesta bebbar gillar inte att man drar kläder över huvudet och om man har ett kräkbarn som min dotter så blir det många byten. Endel gillar inte att det blir en V-ringad glipa, men min knodd hade alltid haklappar så det syntes inte. En smaksak givetvis, men jag föredrog omlottisarna i alla fall upp till stl 62. Sist hade vi underskattat hur mycket kläder som gick åt. Dessutom trodde jag att jag skulle få en jättestor bebis så jag köpte bara 56, inte 50. Resultatet blev att hon försvann i sina kläder. Fick låna kläder av en som fått små tvillingtjejer och i början funkade deras 44:or bra.