• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Ida8903
    Gurkan skrev 2013-05-15 16:41:41 följande:
    Var ska jag börja? Älskar foppatofflor, mcdonaldsmat, tantsnuskböcker och marabou mjölkchoklad. Och leggings!

Håller med!

Och ju värre tvprogram desto bättre, typ maniska samlare, sister wives, rent hus, ensam mamma söker mm

Älskar det!
  • En struts

Sen håller jag på facebookgruppens "Går det inte att laga med silvertejp så är det trasigt" syn.

• Ypperlig
    Ernst Hugo skrev 2013-05-15 23:20:56 följande:
    Testa lite rå blodkorv med vaniljsås, så skall jag prova chips & ostbåge
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....

Kommer på fler och fler konstiga kombinationer nu när jag är igång: när jag var liten tyckte jag att det var gott att dippa kalla köttbullar i yogurt (typ jordgubbssmak). Nu för tiden äter jag inte kött, men då var det gott. :)
  • Ypperlig
    Ida8903 skrev 2013-05-15 23:22:10 följande:
    Håller med! Och ju värre tvprogram desto bättre, typ maniska samlare, sister wives, rent hus, ensam mamma söker mm Älskar det!

Engelska "How clean is your house" är mitt favoritprogram. Har sett alla avsnitt!
  • Ypperlig
    Sensitive skrev 2013-05-15 23:25:44 följande:
    Friterade lökringar som man dippar i vispgrädde

Hahaha, alltså blä! :'D
  • En struts

Jag sitter och läser dödsannonser ibland, för att se om det är någon ung som dött. Sen blir jag sorgsen om jag ser det. Och så undrar jag hur personen har dött, och försöker utläsa det.

Men sen försöker jag se om någon är riktigt gammal också, och gläds över det.

• Ypperlig
    Ida8903 skrev 2013-05-15 23:26:26 följande:
    Kom på en till. Ullared älskar att åka dit!

Helt klart ett poäng till dig för det. :)
Svar på tråden Vår dåliga smak