• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Feltryck01

Gotse! Äntligen någon som gillar vaniljcolan! De har börjat ta in den nu i min närbutik och jag är helt lyrisk, den är precis likadan som tidigare

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Feltryck01 skrev 2013-05-15 11:23:45 följande:
    Gotse! Äntligen någon som gillar vaniljcolan! De har börjat ta in den nu i min närbutik och jag är helt lyrisk, den är precis likadan som tidigare
    Ja, den finns här också. Föredrar dock den amerikanska versionen ändå.

Detsamma gäller för min bror och några kompisar som också gillar vanilla coke. Dock är de barbarer och ogillar Dr Pepper (utom en). Jag funderar på att säga upp bekantskapen men det har inte blivit av.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Feltryck01

Ja det var ju en del skillnad på när vaniljcolan fanns i petflaska, men jag tycker nog all dricka smakar annorlunda i petflaska än i burk.. Får köpa en utländsk och en svensk burk och testa

Jag måste erkänna att jag inte är så förtjust i Dr Pepper förlåt!

• Voluptuous Shalimar
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2013-05-15 11:16:43 följande:
    Ja, det finns väl brister där.

Jag gillar verkligen mcDonalds Cheeseburgare (med gurka ja...) och milkshake, jag har fortfarande inte stött på något som är gott på samma sätt även om jag ätit både god milkshake och goda cheeseburgare.
    Äh, det är ju definitionen på god smak!

Jag älskar Dr Pepper, vanilla coke och cherry coke. Ingen aning vad de gjorde med svenska cherry coke dock, förmodligen blandade de in körsbärssmak....
    Hursomhelst blev det inte särskilt gott.
    Håller med dig men föredrar BK's burgare. Och läsksorterna, mmmmm! Gillar även Cream Soda, det är väldigt svårt att hitta här! Och root beer!

Vidare: jag älskar kärleksromaner av Harlequintyp (fast gärna lite tjockare). Jag brukar kalla det "litterärt smågodis". Läser mycket hellre en sliskig roman än kollar på någon såpa eller dokusåpa!
  • Skarpa

Brukar göra egen punsch med hjälp av essens som jag blandar med billig sprit.

Feed me cookies and I'm all yours ♥
  • M i l l a n

Vet inte om allt kvalar in på dålig smak. Men antar att jag får många "poäng" i ämnet.
    Gillar mandelkubbar med mjölk till,
    Gillar programmet Honey boo boo på TLC,
    Har en one piece som jag har när det är kallt,
    Värmer också kaffet ibland i micron ibland,
    Använder mina trosor tills det går hål i dom.

• Musik
    M i l l a n skrev 2013-05-15 11:44:52 följande:
    ...Använder mina trosor tills det går hål i dom.
    Jag använder mina kalsonger trots att det är stora hål i dem. Men bara när jag ska till gymmet. Bävar dock för att jag skulle bli dålig och hämtad av ambulans. Sen ligger jag  där på sjukhuset med fyra cm stort hål i röven  Rynkar på näsan
  • puss

En rättelse av folks felbedömningar är på sin plats:
    One-piece är inte dålig smak. Det är ett ypperligt plagg för sitt ändamål.

Svar på tråden Vår dåliga smak