• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Anton Chigurh
    Musik skrev 2013-05-15 12:16:14 följande:
    Jag använder mina kalsonger trots att det är stora hål i dem. Men bara när jag ska till gymmet. Bävar dock för att jag skulle bli dålig och hämtad av ambulans.

Sen ligger jag  där på sjukhuset med fyra cm stort hål i röven
     Rynkar på näsan
    Sånt där kan förstöra psyket på den starkaste individen !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Musik
    Musik skrev 2013-05-15 12:16:14 följande:
    Jag använder mina kalsonger trots att det är stora hål i dem. Men bara när jag ska till gymmet. Bävar dock för att jag skulle bli dålig och hämtad av ambulans. Sen ligger jag  där på sjukhuset med fyra cm stort hål i röven  Rynkar på näsan
    Menade att det var ett stort hål i kalsongen, inte röven  Skrattande
  • Musik

Jag sitter på toalettstolen och skriver just nu. Är det därför jag inte kan formulera mig bra, göra två saker samtidigt?  Lite dålig smak kanske?

• Anton Chigurh
    Musik skrev 2013-05-15 12:26:45 följande:
    Menade att det var ett stort hål i kalsongen, inte röven  Skrattande
    Jag tror dom flesta begrep det.....Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Musik
    Anton Chigurh skrev 2013-05-15 12:28:45 följande:
    Jag tror dom flesta begrep det.....Glad
    Skönt att höra. Detta ville jag inte skulle missuppfattas
  • Skarpa
    puss skrev 2013-05-15 12:20:47 följande:
    skarpa

det kan inte vara gott
    Punschen? Jo, det tycker jag Speciellt i varm choklad med vispgrädde!
    Feed me cookies and I'm all yours ♥
  • puss

Skarpa
    Ja det ska vara en jävla massa sprit då. Det brukar bota det mesta.

• Anton Chigurh
    Musik skrev 2013-05-15 12:29:50 följande:
    Skönt att höra. Detta ville jag inte skulle missuppfattas
    Du har min fulla sympati här.....
  • Gurkan

Var ska jag börja? Älskar foppatofflor, mcdonaldsmat, tantsnuskböcker och marabou mjölkchoklad. Och leggings!

Svar på tråden Vår dåliga smak