• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Ernst Hugo
    Fru Eastwood skrev 2013-09-06 11:59:52 följande:
    Det gör du helt rätt i. Om det var de skorna som jag såg på en bild här, så tyckte jag att de var heta. Undrar om jag har någon slags farfars-fetish?

Kan du utvecka
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Fru Eastwood
    Ernst Hugo skrev 2013-09-08 21:59:37 följande:

Kan du utvecka
    Hehe, jag menade definitivt inte att jag tror att du är en gammal farfar, som jag nu trånar efter. Flört
    Men varför jag undrar en så konstig sak, är för att jag verkar ha fått lägga till en helt ny smak i vad jag finner attraktivt. De saker jag nu (helt plötsligt) gillar är det väldigt få män i min egen ålder som använder.

För att ta ett exempel, så tänker jag minst en gång om dagen på såna här strumphållare:

• Fru Eastwood

Vad hela friden...?
    Tur att jag tyckte det såg skumt ut och hann kopiera det jag skrivit.

Ernst Hugo skrev 2013-09-08 21:59:37 följande:

Kan du utvecka
    Hehe, jag menade definitivt inte att jag tror att du är en gammal farfar, som jag nu trånar efter. Flört
    Men varför jag undrar en så konstig sak, är för att jag verkar ha fått lägga till en helt ny smak i vad jag finner attraktivt. De saker jag nu (helt plötsligt) gillar är det väldigt få män i min egen ålder som använder.

För att ta ett exempel, så tänker jag minst en gång om dagen på såna här strumphållare:
  • Ernst Hugo

FruEastwood@

Tänker på Eva Eastwood och låter "Lyckost" som jag älskar.

Ni andra fram med er dåliga smak igen!!!

• 5by5

Jag har blivit helt såld på swag, twerking och miley cyrus!

• 5by5
    Ernst Hugo skrev 2013-12-10 17:30:14 följande:

5by5@

Vad är det?? smile3.gif

Amerikansk bling-bling hiphop och skaka rumpa (typ iggy azalea, kolla videon "work")
  • Ernst Hugo

Har alla andra god smak i juletider?

• 1978

Nu ställer jag snart fram porslinstomten!

Svar på tråden Vår dåliga smak