Hjärntumör? Vilka symtom?
Om ni känner något barn eller vuxen som fått hjärntumör, vad var den första symtomen? Min 6:åring ska röntgas för detta men måste vänta till efter sommaren
Om ni känner något barn eller vuxen som fått hjärntumör, vad var den första symtomen? Min 6:åring ska röntgas för detta men måste vänta till efter sommaren
Stackars lilla tjejen :( hoppas din vc får fart på sjukhuset nu!
Men oj
Nu känner jag ju inte till alla detaljer men jag tycker att det är konstigt att ni skall vänta hela sommaren. Man borde prioritera ett såpass litet barn om inte annat för att lugna föräldrarna.
Tyvärr får jag också ge rådet att söka akut om ni är mkt bekymrade eller oroliga. Då brukar det gå snabbare. Tyvärr fungerar inte sjuvården optimalt alla gånger.
Jag har idag varit med min dotter på mr-röntgen. Hon började plötsligt skela (har exakt datum) är fumlig och spyr ibland. Hon är bara 2 år så hon kan inte förmedla om hon har huvudvärk eller så.. Vi var först på ögonmottagningen men inga synfel osv. Först ville de avvakta över sommaren, men så började hon kräkas och då jäklar blev det fart! Fick tid på barnmottagningen, i torsdags var vi där, idag på mr. Hoppas på svar på fredag, denna oron är så fruktansvärd. Ville bara berätta vår historia hittills när den var så lik. Ligg på! Överdriv om det är vad som krävs!
ja, har tänkt på er idag, och hoppas allt går smidigt nu när värden till sist tagit tag i det
(annars: åk in akut, fortsätter jag tjata om ;) )
oavsett vad det är hon lider av är det ju bra att får adekvat vård
önskar er jättemkt lycka till!