• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • 3längtan

Här är en till höstmänniska. Älska den höga klara luften, de vacka färgerna, att få kura ihop sig i soffan iförd en stor stickad tröja och dricka te med tända ljus runtomkring....härligt.

• Afla
    3längtan skrev 2013-08-20 09:33:38 följande:

Här är en till höstmänniska. Älska den höga klara luften, de vacka färgerna, att få kura ihop sig i soffan iförd en stor stickad tröja och dricka te med tända ljus runtomkring....härligt.

Vad mysigt det låter :)
  • Pixlar

Härligt att höra att jag inte är ensam! :D älskar hösten! Har längtat hela sommaren efter lite kyla ;p spricker nästan av längtan till de vackra färgerna på träden i oktober (och sen har vi ju RUL då, som en liten bonus sådär ;))

• Blimammaigen

Är superglad att det blir höst för jag är såååå varm. Har aldrig varit höggravid i värme. Tror jag skulle rinna bort då!

• yeenie

Ja, såå skönt med lite kyla! De tidigare gångerna har jag varit höggravid på sommaren och inte orkat göra någonting

Idag var jag hos barnmorskan, massa prover och sånt skulle göras. För första gången i mitt liv svimmade jag! Haha! Det var en ny upplevelse. När jag låg där i stolen beskrev barnmorskan hur blodet flödade in i rören, då tuppade jag av Hon fick luta mig bakåt, komma med blöta servetter osv.

• frukarlssonn
    yeenie skrev 2013-08-20 14:31:52 följande:
    Ja, såå skönt med lite kyla! De tidigare gångerna har jag varit höggravid på sommaren och inte orkat göra någonting

Idag var jag hos barnmorskan, massa prover och sånt skulle göras. För första gången i mitt liv svimmade jag! Haha! Det var en ny upplevelse. När jag låg där i stolen beskrev barnmorskan hur blodet flödade in i rören, då tuppade jag av Hon fick luta mig bakåt, komma med blöta servetter osv.
    Haha oj då! Ngn gång ska va den första
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Novalie2013

Ojdå, ja som sagt nån gång ska va den första
    Här är en till höst/vinter människa vill aldrig uppleva höggravid juni/juli/augusti ... Tycker de är varmt nog som de är

• juliaannaeva

Jag födde ju min dotter 25 juli förra året o de va olidligt att vara gravid i juli! Fy fasen, satt i mammas källare när de va som varmast!

Undra vad man ska hitta på till vinterjacka i år, har ju rasat i vikt, så redan köpt en ny garderob, känner ju inte direkt för att köpa en till jacka nu!

• CrazyMee

Jag var höggravid på sommaren sist. Mådde skitbra :p
    Ser inte fram emot att gå höggravid i vinter :/ jobbigt att behöva massa kläder... Sist klarade jag mig med leggings, linnen och tunikor... Inte ett enda gravidplagg inhandlades...

• Novalie2013

Lät verkligen inte kul att de va så varmt :-/ inte avundsjuk alls
    Sj fick jag en jacka förra gången jag va gravid ifrån en bekant som gått ner vikt, så den passade utmärkt dom få månader man va stor/höggravid under Dec/jan/feb kommer kanske inte passa iår med två bebbar i magen