• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • himla

ja nyss var det riktigt nära...Hulka rejält ... suck...  usch å jag som ska till tandläkaren om två veckor ... de lär inte tycka om resultatet av knappt borstade tänder i flera veckor

Fast det är 4:e barnet så känns det ibland som man är helt novis på det här ... som om det är första barnet å man inte vet någonting... men vad jag kommer ihåg mådde jag mer illa när jag vänta tjejen än med killarna... men frågan är om det började så här tidigt ... hmm....  

Jag har bott i Uppsala hela mitt liv och vägrar att flytta, som tur var har jag också hittat min käre make här i Uppsala så har aldrig behövt tänka på att behöva flytta här ifrån...
    Alldeles precis lagom stort för mig tycker jag     

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140312
  • Förvirrad
    himla skrev 2013-08-17 11:57:08 följande:

ja nyss var det riktigt nära...Hulka rejält ... suck...  usch å jag som ska till tandläkaren om två veckor ... de lär inte tycka om resultatet av knappt borstade tänder i flera veckor smile5.gif

Fast det är 4:e barnet så känns det ibland som man är helt novis på det här ... som om det är första barnet å man inte vet någonting... men vad jag kommer ihåg mådde jag mer illa när jag vänta tjejen än med killarna... men frågan är om det började så här tidigt ... hmm....  

Jag har bott i Uppsala hela mitt liv och vägrar att flytta, som tur var har jag också hittat min käre make här i Uppsala så har aldrig behövt tänka på att behöva flytta här ifrån...
    Alldeles precis lagom stort för mig tycker jag  smile1.gif    

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140312
    Här väntas också fjärde och jag känner som du att det lika gärna kunde varit första. Men bara i vissa fall. Hittade en dagbok där jag skrivit om hur det kändes i de olika veckorna. Men det känns ändå annorlunda nu.

Mår illa av sött. Blir tokmätt från en tugga till en annan.
  • frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-08-17 08:52:03 följande:
    Ja men då har du de iaf utrett å "proffs" hjälp.. Skönt de iaf

Ja precis
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • frukarlssonn
    yeenie skrev 2013-08-17 09:04:20 följande:
    Åh fy fasen, svamp låter verkligen inte kul. Hoppas ni som har det blir av med skiten snabbt.

Mmmm, lördag och kaffe i sängen. Barnen kollar barnprogram. Tänk när man kommer att ha en liten skrutt här bredvid!

Canesten är grymt bra (bättre än pevaryl) så redan i morse upplevde jag att det blivit mkt bättre, har inte kliat ngt alls idag! Underbart

Åh va jag längtar redan efter en bebis Baby Samtidigt som jag njuter av en mage som växer sakta men säkert, även om det ff är tarmar och livmoder       
  • frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-08-17 10:25:00 följande:
    Vart väl lite mys imorse , men sen blev de duscha å höra sig iordning Uppsala nästa !! American car show idag.. Årligt för min del då jag träffar väldigt "gamla" vänner ... (Kommer ju som sagt ifrån Uppsala men bor i Dalarna nu)
    Min brors fru är också från Uppsala, de åker dit ganska ofta
  • yeenie

Novalie2013: Kul att träffa gamla vänner! Låter som en härlig dag.

Ja, tandborstningen är för jäklig här också. Svälja folsyran är också jobbigt. Har dock inte spytt ännu :-P

Stuvadvitkål: Kul!

• Novalie2013

Ja det vart en kanondag ! Åh vi slapp regnet trots att de regna hela vägen dit, slutade i järlåsa sen va de fint kan inte ha vart bättre med tanke på hur illa jag mår när solen bränner på... Jag berättade för mina vänner när jag va ner så då är de klart
    Längtar oxå efter bebbarna

• Malin8803

Är i vecka 12 idag :) 11+0.

KUB den 29:e . Längtar :).  Hoppas allt ser bra ut.

symptomen börjar avta,kan dock inte äta vissa saker,har trötthet, irriterad . ibland kan yrsel komma o ibland illamående. o ibland illamående för vissa lukter. Olika varje dag.

På mig syns de på magen redan. första barnet men andra graviditeten. Men ska försöka dölja tills efter KUBet då ska vi gå ut me de till alla om allt ser bra ut då vill säga :).