• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • stuvadvitkål

Navalie:
    Det blir postafen för mig med nu gubben är o handlar har mått dåligt från morgon till kväll i tre dagar nu, o tycker synd om min dotter som jag gärna vill umgås med förstår ju inte varför mamma mår dåligt hela tiden o ligger i soffan vi har ju semester så vill inte ligga här o va tråkig, hoppas verkligen att postafenen hjälper

• lills

Pratade med MVC och de sa att man kan inte få foglossning så tidigt. Vet ju att det är foglossning... Det har väl antagligen inte blivit helt bra sen förra graviditeten. Ville få remiss till sjukgumnast men det gick inte för det kunde inte va foglossning....... Blir så trött på mödravården ibland!

• Prinsessan på ärten
    lills skrev 2013-07-24 16:54:16 följande:

Pratade med MVC och de sa att man kan inte få foglossning så tidigt. Vet ju att det är foglossning... Det har väl antagligen inte blivit helt bra sen förra graviditeten. Ville få remiss till sjukgumnast men det gick inte för det kunde inte va foglossning....... Blir så trött på mödravården ibland!

Jag hade ringt direkt till sjukgymnasten och bokat tid. Min bm sa att det var gör tidigt med, men jag har ju ont endå :) oavsett vad det är hoppas jag att min sjukgymnast ska kunna hjälpa mig :)
  • iSawas

Min fru är i vecka sex å har känt av fogarna någon vecka (andra barnet) MVC sa att vissa känner av nästa direkt de blir gravida igen så stå på dig. Min fru skall nu få hjälpmedel å sjukgymnastik för de.
  • Malin8803

Sen i måndags har man fått känns på den extrema tröttheten o illamåendet.
    symptomen verkar öka dag för dag. Känns bra samtidigt jobbigt hehe :)

• frukarlssonn

Jag har hört folk som känt fogarna redan i v 6 så jag har svårt att tro att det inte skule vara möjligt! Speciellt om du haft problem med det innan kan jag nog tänka mig det gärna kommer tillbaka fort!
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • himla

jag hade jätte problem med fogarna tidigt när jag vänta andra barnen ... å när jag vänta tredje blev jag sjukskriven i v. 12 .. för då hade jag gått ett bra tag å haft rejält ont ...

Nu är jag ju i vecka 9 och har peppar peppar inget känt mera än att vi åkte en lång bilresa i måndags som känns lite i hela kroppen ... hoppas att det dröjer ett tag för foglossning är inget vidare rent ut sagt ! sök hjälp tidigt å köp något bra grav bälte som stöd ! 

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140304
  • lills

Har bälte hemma från förra gången. Blir så irriterad. Valt en annan mvc nu som alla rekommenderar då jag knappt fick nån hjälp med förlossningen förra året:/ När det bara gäller en liten skitremiss! Nä då e det bättre att vänta några veckor för det är inte säkert att det blir lika illa som sist! Man kan ju inte bota, men försöka förebygga men det bryr väl inte de sig om:/ Sorry för argt inlägg;) Kostar det mer att kontakta sjukgymnast själv?

Svar på tråden BF Mars 2014