• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Novalie2013

Tyvärr är det ju oftast inte en orsak som dom godkänner.. Men har märkt att det beror alldeles på vart man bor!

• iSawas
    Melody 88 skrev 2013-07-22 11:24:57 följande:
    (Om man inte har nån stark orsak) Är det inte nog starkt om man är orolig över att livet i ens mage inte mår bra, att det kanske är nått som är fel. Det tycker jag borde vara till räckligt, det är väl helt normalt att vi blivade Mammor vill veta om det lilla livet i magen mår bra och växer som det ska.
    Vi blivande pappor vill också veta ;)
  • Melody 88
    iSawas skrev 2013-07-22 12:33:15 följande:
    Vi blivande pappor vill också veta ;)
    Ja det är klart ;) 
  • frukarlssonn

Här får man hlr inget vul om det inte är så att man fått en blödning, haft många mf etc. Borde va som i Tyskland, där gör de vul/ul innan rutin! Men tyvärr... Men när jag bodde i Alingsås hade de en ul-apparat på mottagningen och då fick jag en läkartid där och de gjorde ett ul i v12!

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Disney78

Marinero: tack!

Jo det är ju som det är oavsett... Går ju inte att göra ngt åt. Men jag tror jag väntar till besöket hos BM och berättar hur jag känner om inget hänt då. Får höra vad hon säger och om de kollar om hcg nivån är normal eller ej...

Bara att hålla tummarna att det går bra. Även om man är nojjig och har svårt att släppa det!

• frukarlssonn
    Disney78 skrev 2013-07-22 12:56:30 följande:
    Marinero: tack!
    Jo det är ju som det är oavsett... Går ju inte att göra ngt åt. Men jag tror jag väntar till besöket hos BM och berättar hur jag känner om inget hänt då. Får höra vad hon säger och om de kollar om hcg nivån är normal eller ej...
    Bara att hålla tummarna att det går bra. Även om man är nojjig och har svårt att släppa det!

Ja självklart tycker jag du ska ta upp detta med din bm. Man kan ju bara hoppas att de ger ett vul, även om de är mkt restriktiva med det, tyvärr... Jag gick till en privat i Gbg, visste att jag aldrig annars kulle få ett vul...
  • Disney78

Marinero: vem gick du till i Gbg. Har försökt kontakta BM gruppen och Mamma Mia för att få hjälp!!

• Novalie2013

Okej nu har jag varit på vul... Å det visade superfint... Hjärtljud på två... Så nu blir de lite å bita i.... Har nog inte smält detta ännu..

• frukarlssonn
    Disney78 skrev 2013-07-22 14:02:43 följande:
    Marinero: vem gick du till i Gbg. Har försökt kontakta BM gruppen och Mamma Mia för att få hjälp!!

Jag har vart både hos barnmorskegruppen och Mamma Mia. Men nu ser jag att du är i v 6+6... De kräver att man är längre gången, 8+0 va jag kan minnas... det för att det kan va svårt att se ett hjärta ibland innan man är i v7+0.
Svar på tråden BF Mars 2014