• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • lills

Åhhh vad min mage är knas! Ni som har tätt imellan, kan ni känna fantomrörelser? Min mage e svullen högt upp å känner att det rör sig:/ Så sjuk, känns precis som bebis men vet att det är typ tarmarna! Tror inte allt hittat sin plats därinne sedan snittet!

• juliaannaeva

Åh grattis ð??? vad skoj med två! Är också lite rädd för jag har två där inne mår så mycket sämre i denna grav. Men ska jj på vul nästa vecka så de syns ju då

• Novalie2013

Tack alla , mitt besök va inte rutin utan jag fick bråka till mig en tid.. Med lite envishet funkar de ibland... Och ja det är jättekul med två hade dock bara planerat för en då min dotter bara är 5 mån .. Men men bara att göra de bästa av situation glädje är det iaf det är andra gg jag får tvillingar men första gången gick de Inge bra.. Så vi hoppas på en bättre gång nu

• Pixlar

Pust, idag kommer att bli en jobbig dag på jobbet känner jag.. Molvärk, illamående, trött (trots att jag sovit nio timmar inatt).. Hoppas ni andra får en bra dag i alla fall!

• frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-07-22 22:45:03 följande:
    Tack alla , mitt besök va inte rutin utan jag fick bråka till mig en tid.. Med lite envishet funkar de ibland... Och ja det är jättekul med två hade dock bara planerat för en då min dotter bara är 5 mån .. Men men bara att göra de bästa av situation glädje är det iaf det är andra gg jag får tvillingar men första gången gick de Inge bra.. Så vi hoppas på en bättre gång nu

5 månader??? Shit Skrattande Men oj va kul de kommer ha när de blir större. Jag har ju 16 månader mellan mina, två visserligen men nu har de så himla kul ihop. Mkt bråk och skrik men mycket skratt och stoj med Åh va spännande
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Novalie2013

Haha ja, de kändes lite tätt med 2 direkt inpå men som sagt jag har nog igen det när dom blir äldre

• Afla
    Novalie2013 skrev 2013-07-22 22:45:03 följande:

Kunde de se om det var enäggs- eller tvåäggstvillingar?
  • frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-07-23 09:54:18 följande:
    Haha ja, de kändes lite tätt med 2 direkt inpå men som sagt jag har nog igen det när dom blir äldre

Det lovar jag att du kommer ha Har en kompis som också fick tvillingar, dock blev det inte riktigt så tätt, blev nog en 19 mån emellan iaf. Men hon tycker det är mest roligt, inte alls så jobbigt som hon trodde. Men givetvis beror et helt på vad man har för barn. Hennes flickor är bara mestadels nöjda och lullar runt
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • stuvadvitkål

Hej! Har skrivit här nån gång, odag har jag vart på inskrivning :) vecka 5+0 gick in o vecka 6 idag

• Melody 88
    stuvadvitkål skrev 2013-07-23 17:41:10 följande:
    Hej! Har skrivit här nån gång, odag har jag vart på inskrivning :) vecka 5+0 gick in o vecka 6 idag
    Oj så tidigt du fick skriva in dig är väldigt ovanligt man brukar få vänta till v 12 minst
Svar på tråden BF Mars 2014