• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Novalie2013

Vi kommer att ha dopet på min å mannen 1-åriga bröllopsdag.. Vilket innebär att sist släkten fick veta att jag va gravid med Novalie det va på vårat bröllop.. Å nu när dom kommer så får dom reda på att vi ska ha tvillingar... Dom lär ju tycka vi är galna

• Pixlar

Hihi, vilken tradition ni har Novalie2013 ;) jag vet inte vad man ska skriva på en gravidtröja som "avslöjar".. Om ni är lite konstnärliga kan ni kanske rita två bebisar? Äsch, jag vet inte, finns säkert roligare saker att göra :p

Mitt illamående verkar ha tonat ner redan! *pepparpeppar* eller så har jag lärt mig hantera det bättre. Var ju hemma från jobbet mån-tors, så jobbade jag ett 11-timmarspass igår (var ju tvungen att ta igen en del)! Berättade för nästan alla på enheten som var där igår att jag är gravid, kändes bättre än att dra ihop någon nödlögn om varför jag varit borta. Alla blev jätteglada för vår skull :) idag har jag varit på ikea och sedan monterat ihop möbler, så nu är jag ganska slut! Men det känns väldigt skönt att vara produktiv igen! Hoppas jag kan jobba nästa vecka, sista veckan innan semestern. (Ja, jag tar semester sist av alla i hela sverige :p)

• Anka77

Usch idag är jag sådär extremt trött, har legat i stort sett hela dan och det känns som att jag skulle sova dygnet runt. Jaja, snart kommer regnet och jag slipper iaf dåligt samvete över att jag inte orkar gå ut

• Novalie2013

Japp, är för nyfiken å dålig på att namnge så lite tid att bestämma sig är skönt .. Tog reda på det förra gången oxå sj då ?

• stuvadvitkål

Jag har alltid vart emot det gjorde det inte med dottern men nu är jag sugen o nyfiken ;) men skulle vi ta reda på det så behåller vi det för oss :)

• yeenie

Här mås det bara bra, är knappt ens trött längre. Orkar dock inte bli nojig, försöker bara njuta av att orka leka med barnen :)

Vi tar nog reda på könet, tråkigt kanske men jag är för nyfiken . Fattar inte hur jag kunde hålla mig med första barnet. Då kände jag iofs på mig att det var en tjej och det var det ju också....

• yeenie

Döper ni förresten era barn såhär sent Novalie2013 och Marinero? Eller hur gamla är de? Ursäkta konstig fråga, blev lite förvirrad

• Novalie2013

Min dotter blir exakt 7 månader på dopdagen.. Så sent är de väl inte riktigt.. Men vi ville vänta tills efter alla semestrar osv ..

• Novalie2013

Ja vi tog reda på könet å berättade bara för dom närmsta .. Som mamma syster .... Jag ville igentligen inte veta men nyfikenheten tog över när vi gjorde ultraljudet efter bröllopet

Svar på tråden BF Mars 2014