• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • thecrazyone
    Marinero skrev 2013-08-04 07:12:23 följande:
    Jag har haft det så i båda mina graviditeter eg. Fast första hade jag mkt mer utmärkande symptom men inget illaående el så men ade mkt mer molvärk i magen ömma bröst. När jag bev gravid med F kände jag absolut INGENTING. Dagen innan jag gick t bm va jag tvungen att testa mig igen för att se om de va sant! Samma nu. Ingenting! Känns mycket konstigt att så mkt saker kan hända i kroppen utan att man känner ett dyft. Jag har alltid vart ubernojig mina graviditeter, men denna har jag verligen njutit av dag ett och bestämt mig för att detta måste gå bra och jag har som du en märklig känsla i magen att det kommer gå vägen. Den kan va fel denna gång men jag brukar ha rätt annars Vi får njuta ordentligt av att vi mår bra
    Ja, det är ju det som är så konstigt, jag har ALLTID känt av mina graviditeter så tydligt, att det händer grejer liksom, har vetat redan innan jag gjort testen att jag varit gravid för det har verkligen känts av. Så det känns så konstigt att gå omkring nu och inte känna nånting! Men testen säger ju att jag ÄR gravid och jag har inte sett till nån blödning överhuvudtaget, så det måste ju vara sant. Du har rätt, får försöka njuta! Skrattande
  • Pixlar

MA står för missed abortion, och innebär att fostret har dött men kroppen har inte stött bort det och har fortsatt "bete sig" som att den är gravid. Jag Har en bekant som råkade ut för det, vid RUL upptäcktes det att hennes foster hade dött i v.10 :(

• Novalie2013

Aha, tack pixlar !!
    Kan inte låta bli att bli lite orolig för en själv när det är "många" som lämnat oss sen starten... Man får sig lite funderare .. Kommer de gå bra? .. Känns visserligen att det kommer göra det men när sånt här händer då blir man liksom lite nervös sj..

• Novalie2013

Jag dessutom varit väldigt lugn eftersom jag mår som jag gör men då vet man ju inte om de blir MA... Så igentligen vet man ju aldrig förutom sin egna magkänsla... Är lite nervös att en av mina twins försvinner , men då va det väl meningen isåfall.. Tror jag kan ta det okej trots förflutna MF.. Men man vet ju aldrig

• Malin8803

Vecka 10 idag :) 9+0
    Nästa måndag e de inskrivning. o nästa onsdag ska vi träffa läkare,tror de blir att prata om tätare ultraljud osv.
    O hoppas få tid till KUB snarast :).
    Just nu känns inga symptom alls.
    Men illamående har varit till o från i helgen. sea band funkade inte för mig denna graviditet så har börjat med postafen tror dom hjälper faktiskt :).

Svar på tråden BF Mars 2014