Marinero skrev 2013-08-04 07:12:23 följande:
Jag har haft det så i båda mina graviditeter eg. Fast första hade jag mkt mer utmärkande symptom men inget illaående el så men ade mkt mer molvärk i magen ömma bröst. När jag bev gravid med F kände jag absolut INGENTING. Dagen innan jag gick t bm va jag tvungen att testa mig igen för att se om de va sant! Samma nu. Ingenting! Känns mycket konstigt att så mkt saker kan hända i kroppen utan att man känner ett dyft. Jag har alltid vart ubernojig mina graviditeter, men denna har jag verligen njutit av dag ett och bestämt mig för att detta måste gå bra och jag har som du en märklig känsla i magen att det kommer gå vägen. Den kan va fel denna gång men jag brukar ha rätt annars

Vi får njuta ordentligt av att vi mår bra

Ja, det är ju det som är så konstigt, jag har ALLTID känt av mina graviditeter så tydligt, att det händer grejer liksom, har vetat redan innan jag gjort testen att jag varit gravid för det har verkligen känts av. Så det känns så konstigt att gå omkring nu och inte känna nånting! Men testen säger ju att jag ÄR gravid och jag har inte sett till nån blödning överhuvudtaget, så det måste ju vara sant. Du har rätt, får försöka njuta!