Novalie2013 skrev 2013-08-06 08:45:54 följande:
Ja dom där nattliga besökena på toa , hualigen.. Nej de är jätte svårt å somna om, imorse vaknade jag igentligen av att mannen pussa på mig å magen innan han åkte till jobbet .. Å självklart vaknade lilltösen upp 10 min senare

men men hon somnade efter en stund men inte jag

å nu har hon vaknat så de är full rulle på golvet å försöka ta sig någonstans . Tror min dotter fått sitt tålamod efter mig.. Nada.. Hon blir skitsur när hon inte kan göra det hon tänker att hon vill

men de kommer

jag pratade med min BM igår på telefon eftersom hon inte vet av att jag har tvillingar.. Å bad om nytt ul v. 15 eftersom nästa igentligen inte är fören vecka 18 ca va? Får se om jag får igenom det

vill oxå bli sjukskriven så fort dom möjligt så jag kan spara mammadagarna som jag har på Novalie

kommer nog inte bli svårt med tanke på att jag redan känner i mina höfter å kan inte gå längre sträckor

men hon sa att de berodde på att jag fick Novalie i feb.. Att jag redan är "töjd" å de inte gått tillbaka ännu

hahaha långt inlägg men jaja
Eftersom du väntar tvilingar så kommer du få tätare kontroller med ul så jag tror inte det blir några problem

Så va det iaf för min kompis som väntade tvillingar.
Ja man får lättare problem med båldelen framförallt när man får barn tätt. Jag fick fruktansvärda smärtor i beckenet pga att jag bar Olivia mkt då och hon kunde inte gå, jag bar henne på sidan, höften liksom och det får man abs inte göra pga att man ff är så mjuk i delarna där ff. Så jag hade aldrig kunnat jobba om det vart så. Nu fick jag ju havandeskapspenning (eller graviditetspenning va jag tror det heter idag) pga att jag jobbade på båt och risken för för tidig födsel är väldigt stor då.