• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • 3längtan
    Novalie2013 skrev 2013-08-04 10:37:00 följande:
    Aha, tack pixlar !! Kan inte låta bli att bli lite orolig för en själv när det är "många" som lämnat oss sen starten... Man får sig lite funderare .. Kommer de gå bra? .. Känns visserligen att det kommer göra det men när sånt här händer då blir man liksom lite nervös sj..

Jag nojar hela tiden över må och mf. Haft både och förut och kan inte riktigt slappna av och tro att allt är bra. Kommer nog inte ge sig förens jag hört hjärtat slå och jag kan känna rörelser. Med mitt må var jag på vulkaner v 10 och allt såg bra ut men det dog några v senare ändå. Att jag hade en minimal blödning i v. 6 hjälper ju inte oron....
  • Novalie2013

Haha ja autokorrekt är inte å leka med klart man är orolig man vet ju om alla risker.. Men vi får hoppas att allt går bra för oss alla jag håller tummar å tår fundera på å lägga ut en bild om nån vecka typ v10-11 på magen.. Men jag fattar inte hur man gör.. Tror dock att de bara funkar ifrån datan... Skulle va kul om fler ville lägga ut bilder
    Har oxå bm på måndag, inskrivning.. Hälsosamtalet hoppade vi över eftersom jag nyss har haft det när jag vänta dottern. Så får vi se vilka värden man har denna gång

• thecrazyone

Ja precis, MA står för missed abortion. Jag mådde verkligen jättedåligt under min förra graviditet, men i vecka 11 så klingade det av lite. Tänkte inte mer på det just då, för det är ju ändå runt den tiden som man "ska" kunna börja må bättre, och jag använde sea band och sånt för att må bra, så jag tänkte väl att de äntligen börjat hjälpa lite mer. Men sen på KUB:et (i vecka 13) så såg man att fostret hade dött i just vecka 11. Ingen rolig upplevelse alls, speciellt inte sådär veckan innan jul Rynkar på näsan Men jag hade det på känn ganska tidigt att det skulle gå åt skogen den gången, och nu känns det som om det ska gå bra, så jag hoppas att magkänslan har rätt!

Men fy vad ledsamt det är med missfall! Beklagar Jessspaaa och andra som tyvärr varit med om det nu, jag hoppas att ni snart är på G igen!

• Pixlar

Jag kommer inte att göra kub eftersom att det inte erbjuds till kvinnor under 35 i mitt landsting.. Funderar på att fråga min bm om jag kan få göra nupp-ul i alla fall, det kanske man får? Men jag vet inte, känns som att oavsett vilket resultat jag fick skulle jag inte sluta nojja över att något är fel..

• Anka77

Här erbjuds det gratis till alla, men jag vet inte. Vad gör man om det visar hög sannolikhet? Jag får sämre siffra pga ålder oavsett (36 år) antar jag. Då ska man gå vidare med andra prover med risk för missfall... Svårt!

Svar på tråden BF Mars 2014