• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • 3längtan

Vi ska inte heller göra kub-test. Är under 35 jag också. Hade nog gjort om jag var över. Men man får nog noga tänka igenom ev besked och hur man i så fall vill går vidare innan man gör själva testet.

• S00L

Jag ska inte heller göra KUB. Jag tycker det verkar fruktansvärt att behöva ta beslut baserat på sannolikhet när man gått med barnet i magen så länge. Är 31 år också, men det är svårt det där för självklart vill ju alla ha friska barn och själv blir jag så nyfiken att jag gärna vill veta allt om den lilla i förväg...

• himla

v. 9+4 idag och jag är såååå trött ... visst det är ju tokvarmt ute men ändå ... vill bara lägga mig ner å sova ! Tur att man har semester så man kan lägga sig en stund ivartfall

Imorgon ska jag till Bm å ta blodprovet inför Kub ... gillar inte att ta blodprov å vet inte om jag gillar hela den här iden med kub heller ... men men nu har vi ju bestämt oss och jag har precis fyllt 38 år så jag har ju åldersrisken mot mig så jag får väl se det som en extra chans att få se Lill-Bus om inte annat !

Min mage är svullen som tusen å jag kan nog tas för att vara höggravid om du inte sett mig förut ... urk ... har ju liksom inga kläder att ha på mig ... allt spänner å ömmar på magen å över brösten !    

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140304
  • yeenie

Jag kommer inte heller att göra kub, är 31. Hade nog gjort det om jag var äldre.

Känner mig inte ett dugg gravid längre, symptomen är som bortblåsta. Däremot SER jag gravid ut :-P. V 9 imorgon och precis som du skriver himla så skulle man kunna vara höggravid med denna mage. Det ska bli väldigt intressant att se om det blir några kommentarer på jobbet imorgon. Första dagen efter en lång semester...

• tjejhalmstad

fler som har molvärk, riktig mensvärk?? är i v.10 och har haft det nu ikväll. plus konstant hungrig.

• Novalie2013

Har inte molvärk eller så, men konstant sugen på något är jag .

Mannen åkte till sin första Jobbdag idag efter semestern får se hur jag ska orka mig igenom dagarna nu tråkigt att vara själv men jag har ju iaf dottern

• frukarlssonn
    thecrazyone skrev 2013-08-04 09:36:14 följande:
    Ja, det är ju det som är så konstigt, jag har ALLTID känt av mina graviditeter så tydligt, att det händer grejer liksom, har vetat redan innan jag gjort testen att jag varit gravid för det har verkligen känts av. Så det känns så konstigt att gå omkring nu och inte känna nånting! Men testen säger ju att jag ÄR gravid och jag har inte sett till nån blödning överhuvudtaget, så det måste ju vara sant. Du har rätt, får försöka njuta!

Ja precis. Jag började känna redan en vecka innan bim att jag va gravid m första barnet. Känns liksom obegripligt hur mqn inte kan känna ngt alls? Nu har jag visserligen börjat få lite symptom men det är knapot kännbart.
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • frukarlssonn
    Jessspaaa skrev 2013-08-04 10:12:51 följande:
    kommer lämna denna grupp då jag har fått missfall , lycka till till er andra :)

Vaaaa? Men nej
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • juliaannaeva

Känns konstigt! Idag börjar jag jobba heltid efter 5 veckor semester... Jobbar visserligen bara 2 veckor innan jag går på mammaledig igen o jobbar bara 12 timmar/vecka. Men dotter är hos min mamma o pappa så har kunnat ligga o dra mig i sängen hela morgonen! Vet inte när de hände sist :o men känns som jag behövde de här för idag ska vi tillbringa en heldag på Liseberg o avsluta med lite allsång ð??? tror jag kommer va rätt matt i kroppen ikväll ;)

Svar på tråden BF Mars 2014