• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • iSawas
    anaconda skrev 2013-08-05 22:34:35 följande:
    Vi va på vul förra veckan va då i 7+4 och pyret va 13mm vid den tidpunkten! Och allt verka normalt enligt läkaren!
    Oj ja de skiljer ju mycket, hoppas att  det inte är nå fel på vårt mirakel utan att de har stor betydelse att hon hade krysset några millimeter från huvudets början då....
  • Novalie2013

Ja, de lät kanske lite mindre , men som sagt om hon heller inte mätte korrekt så är de ju fel på de viset... Lillpyret växer väl på sig snart

• frukarlssonn
    iSawas skrev 2013-08-05 23:32:20 följande:
    Ja visst ser det ur som en räka =) Min fru tycker de ser ut som en snigel :P
    Ja det blir vårt andra och de var precis lika underbart som med sonen =) 
    Hihi

Ja det är en underbar känsla som jag är så tacksam att fått uppleva redan två ggr. Och hoppas på att få uppleva det igen bara allt går vägen Skrattande
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Novalie2013

Känner att jag va uppe innan tuppen idag -_- undrar hur jag ska orka denna dag ... Massor att göra på listan men orken ska ju va där oxå fick tösen att somna igen iaf så hon vaknar väl runt 8-9 ... Men de där med å somna om sj är ju inte direkt lätt

• iSawas
    Novalie2013 skrev 2013-08-06 06:50:01 följande:

Ja, de lät kanske lite mindre , men som sagt om hon heller inte mätte korrekt så är de ju fel på de viset... Lillpyret växer väl på sig snart smile1.gif

Ja de för ju det dock har jag googlat runt en hel del å de kan ta ända upp till 10 dagar innan ägget fäster så de kam ha tagit lång tid i sig. Sen så sker ägglossningen 12-24h efter positivt utslag vilket måste ha blivit mellan förmiddagen och kvällen den 5 juli sen om ägget tog tid på sig att fästa så stämmer de ju och då är BF kring 29 mars till 1 april. Och då helt plötsligt stämmer det rätt så bra igen :)
  • iSawas
    Marinero skrev 2013-08-06 06:57:02 följande:
    Hihi smile2.gif

Ja det är en underbar känsla som jag är så tacksam att fått uppleva redan två ggr. Och hoppas på att få uppleva det igen bara allt går vägen Skrattande
    Olivia 090610 ~ Freja101020
    Ja det är ju helt underbart :) Självklart kommer de gå vägen och du kommer känna precis samma som med de andra två :)
  • lills

Isawas: Så mysigt attt få se! Konstigt att de inte sa vad storleken kunde bero på?

Någon mer än jag som samlat på sig massa vätska i värmen? Har ont i ben/fötter/tår och fingrar! Och huvudvärk på det:/

• yeenie
    Novalie2013 skrev 2013-08-06 07:28:17 följande:
    Känner att jag va uppe innan tuppen idag -_- undrar hur jag ska orka denna dag ... Massor att göra på listan men orken ska ju va där oxå fick tösen att somna igen iaf så hon vaknar väl runt 8-9 ... Men de där med å somna om sj är ju inte direkt lätt

Samma här, vet inte hur jag ska orka med denna dag. Det är så lätt att vakna till och sen inte kunna somna om. För att inte prata om toabesöken på natten, jag hade glömt känslan av att vara en virrig zombie som tar sig fram i mörkret letandes efter toan

Jag var lite halvt nojig igår så jag köpte ett gravtest, haha. Det visade starkt plus direkt så det kändes bra :-P
  • yeenie
    iSawas skrev 2013-08-05 23:32:20 följande:
    Ja visst ser det ur som en räka =) Min fru tycker de ser ut som en snigel :P

Ja det blir vårt andra och de var precis lika underbart som med sonen =) 

Vad underbart att allt såg bra ut! Snigel, hahaha!
  • iSawas
    lills skrev 2013-08-06 07:59:13 följande:
    Isawas: Så mysigt attt få se! Konstigt att de inte sa vad storleken kunde bero på?
    Någon mer än jag som samlat på sig massa vätska i värmen? Har ont i ben/fötter/tår och fingrar! Och huvudvärk på det:/
    Ja men hon trodde att vi kunde räknat fel men det är omöjligt dock skrev jag nyss en trolig förklaring läs lite högre upp =) Vi skall tillbaka om ca 10 dagar för nytt VUL =)
Svar på tråden BF Mars 2014