• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • frukarlssonn

somman=soffan

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Malin8803

Vecka 10 idag . 9+3 .
    Igår hade jag yrsel halva dagen. har även extrem trötthet känns som att huvet aldrig vaknar haha.
    har börjat få ont i bröstvårtorna bara, o halvt illamående men äter postafen o dom hjälper på mig :). Annars har jag inga mer symptom nu ,börjat avta lite. kommer o går.

Och kan inte äta vissa saker.

• frukarlssonn
    Malin8803 skrev 2013-08-07 06:44:27 följande:
    Vecka 10 idag . 9+3 .
    Igår hade jag yrsel halva dagen. har även extrem trötthet känns som att huvet aldrig vaknar haha.
    har börjat få ont i bröstvårtorna bara, o halvt illamående men äter postafen o dom hjälper på mig :). Annars har jag inga mer symptom nu ,börjat avta lite. kommer o går.

Och kan inte äta vissa saker.
    Jag är också lite öm på bröstvårtorna, men brösten blir tyngre för var dag känns det som. De har inte vuxit mkt alls men tunga verkligen.
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • stuvadvitkål

Vecka 8 nu 7+1 o jag har hittat en vagn som jag vill haaa, gärna nu ;) haha kan tiden gå lite fortare så man kan komma på ul o få börja shoppa lite :D

• Pixlar

Inskrivning på mvc imorse! Är så glad att jag bestämde mig för att byta mvc (var INTE nöjd med den jag gick hos när jag väntade dottern) för jag gillade min barnmorska direkt! Fick tid för provtagning nästa fredag och tid för RUL 18/10 :) längtar så!

• Novalie2013

Förstår att du längtar pixlar.. De gör jag med å har inte ens hunnit med inskrivningen den är på måndag

• juliaannaeva

Jag har inskrivning den 22! Känns som lång tid :(
    För övrigt så är jag lite eller väldigt irriterad idag. Har järnbrist och dem ska testa o ge nog järn intravenöst, hade hämtat ut receptet o fått tid o allt, men läste igenom den där bipacksedeln i morse o där står det att det absolut inte få ges om man är gravid i månad 1-3 o de är ju jag.
    Ringde då för att du dubbelkolla, även fast läkaren vet om graviditeten o hur långt jag är. Men först gav han klartecken men ringde tillbaka o sa att jag inte kunde ta de o han tyckte inte jag skulle ta de under hela grav. Känns så jävla surt, 880 kr kosta de där o jag kommer aldrig kunna använda de då, för se går ut januari -14 o jag har ju bf i mars!
    Blir så irriterad!

• Pixlar

Vad irriterande juliaannaeva! Det finns inget som heteröppet köp på apoteket då om man har fått fel recept? Läkaren borde kanske kunna ringa apoteket och säga att han har tabbat sig? Känns taskigt att du ska "lida" ekonomiskt för att han har ordinerat en medicin du inte kan ta..

• juliaannaeva

Va inne på Apoteket o frågade, men dem kunde inte köpa tillbaka recept belagda mediciner... Slutade med att jag gick ut 100 spänn fattigare och en ny medicin rikare... Blev så jäkla sur! För de är verkligen läkaren som tabbat sig, han skulle ringa imorgon o då ska han få höra vad jag tycker om hans misstag! ð?? 

Svar på tråden BF Mars 2014