Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Längtanefterlilladig: jag såg den igår :) så nu vet man. Men nu kommer jag inte ihåg hur de lät när jag lyssnade så därför jag e lite osäker haha. Vill inte använda maskinen igen utan vänta lite och se om det hörs bättre om två veckor typ. :) men den videon e perfekt när man inte vet :) så tack för tipset igår

• Zobeideh

Jag drömde sjuka drömmar i början när jag fick reda på att jag va de. Dö drömde jag om massa missfall så jag kunde vakna gråtandes men nu har det varit rätt lugnt med de :)

• Zobeideh

Flytningar och klökningar har jag med. Någon mer än jag som börjat klöka nästan när man borstar tänderna? Jag har börjat få problem på morgonen. Känns som man ska kräks vilken sekund som helst.

• Zobeideh

Ush va jobbigt. Kvällarna oxå? Jag har som tur bara problem på morgonen. Och det har nyligen börjat..

Ja du de sägs att man får problem med tänderna under en graviditet

• Zobeideh

Nu har jag varit iväg och handlat den starkaste koksaltlösningen som finns. Hoppas nu verkligen denna hjälper. Annars sa hon på Apoteket att man kan få tabletter utskrivet av läkare som ska hjälpa :-/ så nu håller jag tummarna att detta hjälper. Så jag inte vaknar inatt med världens panik. E lite orolig för se :-/

• Zobeideh

Detta e någon renässans plus som ska vara starkare. Har du testat den? Tog precis och än har den funkat men e lite orolig för natten så kommer ha min vanliga bredvid ifall att :)

Lycka till imorgon :)

Vakna på nätterna har jag oxxå börjat göra. Mest för man behöver gå på toa. Ibland vet jag inte varför jag vaknar. 3 ggr inatt vakna jag :-/ riktigt irriterande när man ska upp 4 på morgonen för att jobba

• Zobeideh

Det gick inget alls vidare. Den jäkla nässprayen funka inte för mig sprutar som fan och de hjälper nån minut. Varit vaken sen halv 4 inte klokt skulle egentligen upp halv 5 för jobb så man kommer va riktigt trött.

• Zobeideh

Vecka 14 tycker jag e sent :-P många tycker de e förtidigt men sånt skiter jag i. Jag som bestämmer :)

Jag mår super faktiskt. För bra kanske? Så man blir lite orolig haha förutom med då nästäppan.

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014