• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Emelie e
    MagdalenaZ skrev 2013-09-19 17:41:15 följande:

Ja du ser! Då var det inget farligt.. jag tror vi ska börja njuta. Jag ska faktiskt börja titta efter lite fina neutrala kläder . Speciellt om man hittar något på rea. :)
    Vilken vecka är du i? Bf?
  • Ziiah

Ska på RUL 1 oktober, så om 12 dagar :) Snart 11. Har redan börjat räkna ner. Har köpt två klädset till bebben och lite annat redan men resten blir efter RUL.

• Zobeideh

Ska på RUL 21 okt. tiden kommer gå snabbt haha åker på semester nästa söndag och kommer hem veckan innan RUL

• LillCris

Hej! Skrev in mig här för längesedan men har sedan lyckats slarva bort mitt användarnamn och jag kunde inte kommentera. Är iaf 28 år, v. 16 och mår änsåläge oförtjänt bra (med undantag från några migränanfall och mindre blödningar i början). Tycker ni andra att det börjat synas? Min mage känns och ser ut precis som innan, verkar mest bara växa på bredden..

• janette

Längtar tills RUL! Dock länge kvar tills dess. 4 november.

Är i vecka 13 nu. Märker inte av nån mage. Hade växt värk igår i nedre delen av magen.

Men vill börja få en liten mage ialf :)

• MiCorazon

Jag ar ocksa i vecka  16, beraknad till 7 mars.

Min mage har synts fran dag 1, har ibs sa mina tarmar svullnade upp sa jag sag hoggravid ut fram tills vecka 12. Sen borjade tarmarna vanja sig och svullnanden forsvann. Nu har jag ist borjat fa den riktiga bebismagen vilket kanns sa fantastiskt. Men blir fortfarande svullen pa kvallarna da magen blaser upp sig. :) Mammajeans kopte jag redan i v 7 eftersom jag var sa svullen.
    Mar bra forutom lite huvudvark ibland, trott pa kvallarna och omma brost. RUL forsta veckan i Okt...laaaaangtar efter att fa veta om det ar flicka eller pojke! :) Och att fa se att den vaxer som den ska.

Jag kanner mig sa otalig! Vill ha min lilla bebis nu pa en gang!! :)

• LillCris
    MiCorazon skrev 2013-09-20 06:42:45 följande:

Jag ar ocksa i vecka  16, beraknad till 7 mars.

Min mage har synts fran dag 1, har ibs sa mina tarmar svullnade upp sa jag sag hoggravid ut fram tills vecka 12. Sen borjade tarmarna vanja sig och svullnanden forsvann. Nu har jag ist borjat fa den riktiga bebismagen vilket kanns sa fantastiskt. Men blir fortfarande svullen pa kvallarna da magen blaser upp sig. :) Mammajeans kopte jag redan i v 7 eftersom jag var sa svullen.
    Mar bra forutom lite huvudvark ibland, trott pa kvallarna och omma brost. RUL forsta veckan i Okt...laaaaangtar efter att fa veta om det ar flicka eller pojke! :) Och att fa se att den vaxer som den ska.

Jag kanner mig sa otalig! Vill ha min lilla bebis nu pa en gang!! :)

åh! vi har exakt samma bf 7 mars :) jag fick också en IBS diagnos för väldigt många år sedan, det har varit lite till och från de senaste åren men sedan jag blev gravid... INGA problem alls! Helt fantastiskt! Får hoppas att min bebis mage kommer

snart då, tror på lördag, v. 17 det är då det händer ;)
  • MagdalenaZ
    Emelie e skrev 2013-09-19 19:46:39 följande:
    Vilken vecka är du i? Bf?

14+0 idag :D bf 20 mars!

Själv då?
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014