• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Xora

Idag var jag till bm för prover. Blodvärdet, blodsockret och urinen såg bra ut, hon hör av sig om mitt järnförråd är för litet och könssjukdomar tar ju ett tag att få svar på. Nästa möte är den 17 oktober och då blir det äntligen ul! =)

Våran bm är så mysig och jag kan prata om vad som helst med henne. Tur att vi fick en bra från början, blir så mycket lättare att ta det lugnt och njuta då =)

• Emelie e

Hej

Jag var hos läkaren idag och allt såg bra ut!!! :) Är så lättad och glad :) Fick se den lilla igen, han/hon är väldigt livlig och hoppar runt i magen. Häftig känsla :) nu ska jag njuta av graviditeten :)

• MagdalenaZ
    Emelie e skrev 2013-09-19 15:32:44 följande:
    Hej

Jag var hos läkaren idag och allt såg bra ut!!! :) Är så lättad och glad :) Fick se den lilla igen, han/hon är väldigt livlig och hoppar runt i magen. Häftig känsla :) nu ska jag njuta av graviditeten :)

Ja du ser! Då var det inget farligt.. jag tror vi ska börja njuta. Jag ska faktiskt börja titta efter lite fina neutrala kläder . Speciellt om man hittar något på rea. :)
  • Zobeideh

MagdalenaZ: jag ska oxå börja handla så smått speciellt nu när vi åker till Turkiet. Dem har jätte fina bebis kläder, dem är lite annorlunda. Och sen Dagen efter jag varit på RUL ska jag åka till Ullared och shoppa en massa till lillen lääängtar haha! Och då vet man va de e för en som gömmer sig där inne oxå

• Lovely90

Försöker hålla mig till han handla efter RUL som vi har den 2/10. Men är riktigt sugen varje gång jag är i en affär!

• Lovely90

Ja, det har hela tiden kännts lååångt bortammen nu ärendet faktiskt mindre än två veckormkvar. Känns galet. Ungefär lika galet som att vi går in i v 17 idag :O

• Emelie e

När ska ni på RUL? Längtar så man kan köpa lite kläder men visst kan man redan nu köpa neutrala kläder :)

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014