Första barnet - BF Mars 2014
Jag är laktosintolerant i vanliga fall, men nu klarar jag laktos ganska bra, känns otroligt skönt!

Fick höra idag att jag ser så pigg och fräsch ut trots att jag är gravid, och jag känner mig faktiskt så också. Kom precis att tänka på att jag har nog en väldigt lättsam graviditet (än så länge). Går in i v16 imorgon (14+6 idag).
Mår illa och spyr en gång på morgonen men det går över så fort jag spytt och det sker alltid precis innan frukost vilket gör att jag sedan kan fortsätta dagen som vanligt. De senaste dagarna har jag mått illa den sista stunden innan jag går och lägger mig (precis efter jag ätit) vilket inte hinner bli speciellt länge innan jag går för att sova. I övrigt känner jag inte av någonting.
Fortsätter livet precis som vanligt, jobbar heltid, är tränare 10h/vecka och tränar själv för att fortsätta hålla styrka och kondition. Känner mig extremt glad över vad som komma skall, det är som att det ger mig energi och därför känner jag mig inte trött.
Går in i v 16 idag. Jisses! Bara 25 veckor kvar ;).
Kikade på vagn med sambon idag, var helt inne på en super Viking, men den var inte alls lika snygg i verkligheten som på bild. Istället fastnade vi får en brio smile. Verkade jätte smidig pluss att den går in i min bil. Får fundera lite till och kika lite mer, sen får hi se vad vi bestämmer oss för :)