Första barnet - BF Mars 2014
Min scolios har också blivit mycket bättre sen jag började gumma, så vill verkligen inte lägga ner det nu. Kör på med samma vikter,men höjer inte. Tänkte inte heller tvinga iväg mig utan köra när jaga har lust :)
Jag har en lillebror som ag är 2 år äldre, en som jag är 14 år äldre och en som jag är 15 år äldre. Kan säga att jag har i dagsläget mycket bättre relation till de små. Tror ni de är stolta över att de skall,bli morbröder snart eller? 10 respektive 8 år gamla. Okej, den äldsta är riktigt glad han med!
jag har BF 5/3, så veckorna har börjat ticka på. Är nu i v 16 (15+3). Vi är just nu inne på en brio smile, den verkar väldigt smidig. Skall snart gå in och känna på den igen tänkte jag. Hehe. Mest längtar vi väl till RUL just nu som vi har den 2/10. Det blir andra gången vi får se vår stjärna :)
Ligger och kollar på UL-bilden från v10+6, funderar på om jag tycker det ser ut som en kille eller tjej. Om två veckor är det dags för RUL och vi har bestämt oss för att inte ta reda på könet men man kan ju inte låta bli att spekulera för det. Hur har ni tänkt att göra? Kolla kön eller ej?
Tycker lite synd om er som är uppe och kissar massor på natten. Själv sover jag som en stock vilket är väldigt skönt då jag är tok beroende av min sömn. Har dock börjat drömma väldigt verkliga drömmar vilket gör att jag vaknar till under nätterna men somnar om direkt igen. Går in i vecka 17 idag (16+0). Igår hade 40% av graviditeten gått. Gaaaalet!
Försöker hålla mig till han handla efter RUL som vi har den 2/10. Men är riktigt sugen varje gång jag är i en affär!
Ja, det har hela tiden kännts lååångt bortammen nu ärendet faktiskt mindre än två veckormkvar. Känns galet. Ungefär lika galet som att vi går in i v 17 idag :O