Första barnet - BF Mars 2014
Tack för tipset, skall kolla på det :)
Wow. Går in i v 18 idag, 160 dagar kvar till BF. 120 dagar har passerat, går det inte väldigt fort?
Jag vet inte om jag verkligen känner bebis eller om det bara är inbillning men vissa stunder kan jag känna att det är något i magen som rör sig lite. Hoppas på att det är bebis :)
Har inte ens tänkt på förlossningen än. Min sambo får nog stå där han vill, bara han är närvarande, haha.
Jag är mer rädd för att jag inte skall få föda normalt utan behöva snittas. Är inte sugen på ett ärr på magen. Haha.
Precis så jag känner, min mamma har ju snittats tre gånger, och med de yngsta bröderna så har jag verkligen sett vilket jobb det är efteråt med snitt. Är också rädd att skolkonsert skall ställa till det men hoppas verkligen inte det :/. Min MB sa att en läkaren skall kolla på ryggen innan förlossningen för att veta med bedövning och sådant, hoppas det skall räcka så :)
Va? Är det bara lustgas som vi kan ta? Jag som inte vill ha det. Hahaha.
Äsch. Ungen skall ju ut så det är bara att stå ut. Får tänka att det går ju faktiskt över sen och man får en fin belöning :). Har jag spytt i 17 veckor skall jag nog klara de timmarna. Haha :)
Ni som har foglissning och så, vilken vecka är ni i? Själv har jag inte haft ont någonting och är inte trött eller för den delen. Har inte varit det på hela tiden. Är i v 18 nu och mår precis som vanligt. Hoppas det fortsätter så!