• Nany

Shape Up

Idag börja jag med kalori programmet shape up för att tappa gravidetkilo. Jag undra om några fler vill vara med? I den här tråden kan vi pusha varandra, dela med mattips, träningstips, viktminskning och ställa olika frågor till varandra. Vilka är med?

• Svar på tråden Shape Up
  • Emmut
    minneli skrev 2013-09-28 11:11:28 följande:

Har gått ner 1 kg på fyra dagar!

Bra jobbat! :D
  • Nany
    minneli skrev 2013-09-28 08:15:35 följande:
    Vänjer sig kroppen eller

kommer man va lika hungrig när flera dagar gått?

kroppen vänjer sig. Jag tyckte att vecka 2 va jobbigast
  • Nany
    babybaby skrev 2013-09-27 07:33:31 följande:
    Nany : det var bra gjort :)

• Tildalainen
    UPP +0,3 hg på en vecka! Hoppas att det bara är att jag ska ha mens eller nåt för det känns INTE kul att kämpa utan att det ger nåt. Jaja, ny vecka, nya tag
  • Emmut
    Tildalainen skrev 2013-09-30 10:27:17 följande:

smile4.gif UPP +0,3 hg på en vecka! Hoppas att det bara är att jag ska ha mens eller nåt för det känns INTE kul att kämpa utan att det ger nåt. Jaja, ny vecka, nya tag smile1.gif

Bara att fortsätta kämpa! Det är ju inte mycket med 0,3 kg.

Jag gick upp 0,2 kg och gick ner 1,3 kg veckan efter och 0,7 kg denna veckan. Bara att använda viktuppgången som extra motivation att sköta kost och träning!
  • Pommac

Jag har fuskat lite i helgen också. Kanske blev 500 kcal plus både lördag och söndag. Men vågen visade minus. Nu har jag gått från 99 kg - 94 kg på fem veckor. Längtar verkligen tills jag är nedanför 90 gränsen. :)

• Nany

Asså dem helgerna..jag missköter mig också på helgerna. Det är mitt stora problem

• minneli

Jag fuskade i lördags! Vet inte ens hur mkt över gränsen det blev. Är ju lite svårt om man blir bjuden på middag på kvällen och kalas på dagen.

• Pommac
    minneli skrev 2013-09-30 19:28:20 följande:
    Jag fuskade i lördags! Vet inte ens hur mkt över gränsen det blev. Är ju lite svårt om man blir bjuden på middag på kvällen och kalas på dagen.
    Nä det är svårt när man blir bortbjuden. Men lite extra träning på det så löser det sig. Sedan kan man ju tänka att det inte gör så mycket om man fuskar om det inte blir en dålig vana såklart. Tur är ju ändå att man bestämmer själv. Sedan är det väl inte hela världen om en vecka går åt skogen. 
Svar på tråden Shape Up