Utredning sommar/höst 2013
Hej på er!
Tänkte starta en liten tråd för oss som påbörjar/påbörjat utredning nu i sommar eller till hösten.
Jag och mannen var på vårt första möte idag och man har ju en massa tankar!
Hej på er!
Tänkte starta en liten tråd för oss som påbörjar/påbörjat utredning nu i sommar eller till hösten.
Jag och mannen var på vårt första möte idag och man har ju en massa tankar!
På tal om annat, nån som haft svampinfektion??
Jag tror jag har det nu nämligen och har köt hem från apoteket, nån som vet om man kan få lite rosa flytningar av det??
Kom efter min spolning och kliar rätt mycket utvändigt,,
Auroraja: Oj! Jag blöder bara precis efteråt och sen inget mer. Hade sex igår efter två dagar och kändes lite känsligt "där uppe".
Om jag var du skulle jag kollat upp det så det inte blivit någon infektion :) men vad konstigt att du inte fick antibiotika efteråt. Blir så trött på att allt är så olika från kommun till kommun..
Idag är det min tur att spola äggledarna. Är så himla nervös! Håll tummarna att det går bra. Får även blodprovsresultat, det ska bli skönt att äntligen få veta..!
Jag har fått svar att mitt prolaktinvärde fortfarande är för högt och att jag ska få göra en röntgen. Eftersom jag har en väldigt regelbunden cykel så tror läkaren på gyn att det är enbart stress som. Gör det. Men vi får väl se. Har inte fått någon remiss än. Så det går segt! Jag startade min fertilitetsmonitor på första mensedagen och idag visade den hög. Så på fredag har jag troligen ägglossning) vi hade störst changs att bli gravida innan ÄL så nu kör vi varannan dag och inte mer för det fick vi inte heller. Eller ja, fick och fick men varannan är bättre då mannens spermier var lite sega. Har köpt glidmedel som ska vara bra också.