Utredning sommar/höst 2013
Hej på er!
Tänkte starta en liten tråd för oss som påbörjar/påbörjat utredning nu i sommar eller till hösten.
Jag och mannen var på vårt första möte idag och man har ju en massa tankar!
Hej på er!
Tänkte starta en liten tråd för oss som påbörjar/påbörjat utredning nu i sommar eller till hösten.
Jag och mannen var på vårt första möte idag och man har ju en massa tankar!
Jag tyckte att det gjorde fruktansvärt ont. Men tänkte hela tiden "bebisbebisbebis".
Sen har vi ju alla olika smärttrösklar så för dig kanske det inte känns lika mycket.
Och det gick över ganska så snabbt. Man fick smärtstillande att ta en timme före.
När ska du göra det juronjaure?
Juronjaure: jag kan bara hålla med om att det är orättvist!
Det kommer att gå bra med din undersökning ska du se. :)
Hej!
Jag hoppar in här med! Jag är 23 och sambon 28, vi har försökt i 15 månader. Tog ett negativt test imorse och väntar mensen när som helst, då blir det försök 16 utan något som helst resultat.
Vi har tid för utredning på torsdag nästa vecka! Hoppas såklart på någon förklaring som är enkelt åtgärdat. Vet itne om jag klarar av att höra att allt ser bra ut men att ingenting händer ändå!
Hoppar också in här!
Är 25, sambon 27 och vi var på vårt första möte idag. Hade tagit blod och spermaprov tidigare så vi fick veta att allt ser normalt ut. Fick göra en gynundersökning och ultraljud idag, och det såg också bra ut. Om ca en månad, vid nästa mens ska jag göra undersökningen av livmoder och äggledare (spolningen). Är lite nervös inför det redan hehe :)
Mensen kom som vanligt här, så ringde för att boka äggledarspolning och så har de ingen bra ledig tid... Suck! Fått en tid till efter nästa mens, för vi är i Spanien när jag ska ha mens då. Tråkigt att inte få spolningen denna cykeln, men då lär vi kunna spika bröllopsdatum utan att oroa oss för att det är för nära ett ev bf.
Välkomna alla nya