Anonym (ohno) skrev 2013-09-15 15:20:43 följande:
stackars de män som lever med kvinnor som anser att deras bröst endast är för att mata ungar med!
skulle aldrig falla mig in att amma länge, 6 månader med förra, nästa tänker jag kanske inte ens amma alls. tycker det var enkelt istället för ersättning, men gick dåligt.
jag tror mina bröst är gjorda endast för att vara till för min kille ;D haha. ärs, amma bäst ni vill, men ändå tråkigt att inte ens kunna se dom som något sexuellt som ni kan "njuta av" sexuellt tillsammans med era män också då ammningen är över?.
Så du förstår inte att man kan känna olika saker beroende på situation?
eller njuter du och får orgasm av att gynekologen tar ett cellprov?
får du samma sexuella njutning när du kramar ditt barn som när du kramar din man?
om en fullgubbe grabbar tag i ditt bröst ute på stan så njuter du lika mycket då som när din man gör det?
eller, så kanske kvinnor förstår att brösten främst är till för att amma ett barn och ge det den behöver och njuter av det (INTE sexuellt) och samtidigt när hon har sex med sin man kan njuta av beröring av brösten då men att det är sekundärt, men lika skönt ändå och enbart i det fallet är det sexuell njutning!?
när man ammar är det INGET sexuellt, när man har sex så är det sexuellt (fast alla gillar faktiskt inte bröststimulans, precis som att en del inte gillar fotmassage.)
totalt skilda situationer!