• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Tizi

Lycka till!!

Hallonmjölk skrev 2014-01-15 07:16:34 följande:
    Godmorgon!

RUL idag vid 10

Sjukt nervös!!!!

V20 idag! Kan inte fatta hur fort tiden går!!
  • Tizi

Här blir det en bugaboo buffalo! Jag är såå kär i den vagnen utan att ens ha provkört den. Väntar dock lite med att beställa den, förmodligen blir det från Holland och det går ganska snabbt vad jag fattat det som.

• Amalian83

Vi kan inte bli eniga om vilken vagn vi ska köpa. Vi tycker helt olika! Kanske får bli en till mor och en till far ;)

• Hallonmjölk
    Tizi skrev 2014-01-15 07:27:03 följande:

Här blir det en bugaboo buffalo! Jag är såå kär i den vagnen utan att ens ha provkört den. Väntar dock lite med att beställa den, förmodligen blir det från Holland och det går ganska snabbt vad jag fattat det som.

Här kommer de bli en gammal hederlig vagn med 4 fasta hjul.

Tycker verkligen inte om dom där nyare vagnarna med svängbara framhjul. Dessutom så verkar de inte som om barnen kan använda dom så länge. Och så känner jag att jag vill ha en vagn som man inge är så rädd om så barnet knappt kan leka ute för att dom blivit lite skitiga.
  • Gullulla
    Sessan4 skrev 2014-01-14 21:28:58 följande:
    Nån som redan köpt barnvagn? kliar i fingrarna!! Guld i mun
    Jag har
    Hittade en på rea för 1 månad sen som jag köpte, var då bara i v13..
  • Sessan4
    Gullulla skrev 2014-01-15 08:38:21 följande:
    Jag har
    Hittade en på rea för 1 månad sen som jag köpte, var då bara i v13..
    Kul!!

Tur det finns en hel djungel med vagnar för alla smaker! Skrattande

Jag hade en stor o tung Briokombi med första barnet, never moore säger jag bara..
    Tung som bly varje gång man skulle lyfta i och ur bilen. Puh!

Hallonmjölk - Lycka till med RUL

• LovaViola

Jag väntar med att införskaffa för mycket. vill gå på vårt rul först och se hur det står till med den lilla/e. det är nästa vecka på torsdag! längtar galet mycket.

jag är lite vidskeplig och skulle inte våga fixa ett helt barnrum innan barnet har kommit.. det betyder liksom lite otur tror jag. sen är det klart att jag kommer ordna med kläder, blöjor etc men inte liksom bygga om hemma för att en bebis ska komma. det tar jag senare.

jag tittar på barnvagnar för att jag tycker att det är roligt och jag går gärna och provkör dem och testar modeller. min pojkvän gör Emmaljungas hemsida just nu så han är helt inne på dessa, det är ju väldigt säkra och välbyggda. redigt med stoppning :) så barnet ligger bekvämt och inte bara ett skal som jag tycker att stadsvagnarna buggaboo har.. och ändå är jag från Stockholm ;)

• LokesMammi

Vi har inte skaffat vagn än! När sonen var pytte lånade i en kompis' vagn. Men nu ska hennes lillebror ha samma månad som mig så då sa jag att dom kan ta vagnen (då jag inte är helt nöjd med den). Så får se om vi får låna svägerskans eller köpa begagnad vagn. Känns som jag inte har råd o köpa ny vagn då sambon är arbetslös o knappt får ut några pengar o jag jobbar deltid i vården........ Blä!

Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3
  • LokesMammi

Kände en buff med handen imorse! Tror han tyckte det var trångt då jag var väldigt kissödig! Men sååååå kul! V 21 (20+1) idag.

Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3