• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Amza

Jag fick en stor blödning i v14 med min förstfödda! Jag fick panik och vi åkte till sjukhuset för undersökning, det visade sig att det inte va någon fara! Hon mådde prima i magen! Så lite blod borde man inte behöva oroa sig över! Jaha, jag går in i v 6 imorgon, har inskrivning i mitten av november! Längtar som en tok!!

• Frozen

Philippan, när vi väntade första gjorde vi ul på privat klinik som var bunden till landstinget så det var inte dyrare än ett vanligt läkarbesök, typ 300kr och jag hade frikort så det blev gratis. Jag var orolig i v11 och fick en tid en vecka senare, trodde det skulle bli vul men det gick bra med vul. Jag tror det finns kliniker du kan vända dig till privat om inte din BM vill skicka remiss. 

Det har inte kommit något mer blod nu och vi har inbokat vul den 15/10, så det är väl bara att avvakta och se vad som händer. 

• Phlippan87
    Frozen skrev 2013-10-04 20:46:17 följande:
    Philippan, när vi väntade första gjorde vi ul på privat klinik som var bunden till landstinget så det var inte dyrare än ett vanligt läkarbesök, typ 300kr och jag hade frikort så det blev gratis. Jag var orolig i v11 och fick en tid en vecka senare, trodde det skulle bli vul men det gick bra med vul. Jag tror det finns kliniker du kan vända dig till privat om inte din BM vill skicka remiss. 

Det har inte kommit något mer blod nu och vi har inbokat vul den 15/10, så det är väl bara att avvakta och se vad som händer. 
    har också frikort... får väl ringa och prata med bm på måndag, kolla vad de säger om möjligheten
    WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
  • Tizi

Jag blödde flera ggr förra graviditeten och det var både gammalt, nytt, klumpigt och flytande.. Blev många turer till kk med VUL och varje gång var det en levande skrutt där inne i magen :) hoppas det går bra för dig!

Hallonmjölk skrev 2013-10-04 19:08:08 följande:
    Känner mig helt förstörd... 

Va nyss på toa och det va lite blod i trosan.. Inte rött utan mer brunt och det va absolut inte mycket.

Men det har varit sjukt stressigt på jobbet idag och även om jag tänkt och tagit de så lungt de går så har jag haft molvärk i magen.

• Phlippan87

när jag googlat så ska tydligen gynmottagningen här i vår lilla håla utföra vul, får försöka ringa och hoppas på att kunna få komma dit bara för att lugna lite. Första barnet hade jag typ ingen sådan oro, andra blev mer och nu så känns det som att oddsen är emot mig liksom

• Phlippan87

Nej men Hej illamående kl. 01!!!

Kul att vakna av att man är kissnödig för att nästintill spy när man reser sig ur sängen och hela tiden tills man lägger sig igen

• Hallonmjölk

godmorgon på er

Gick på toa nyss och det hade inte kommit nåt blod under natten men däremot när jag torkade mig så kom det lite brunt blod på pappret.
    Men det ser ju som sagt inte färskt ut så jag hoppas inte det är nån fara, och det är säkert ingen fara.
    Känner dock av molvärk men det är ju normalt. 

• rosii

V 6 idag, jobbar natt & jag är så jäkla trött!! Hoppas det vänder snart. Känner mig lite små deppig också att jag inte har nå "belönings system" längre, inget snus att längta efter. Hoppas jag blir gladare när jag inte är lika trött längre. Hur länge kan de hålla i sig? -gäääsp-

• Phlippan87
    rosii skrev 2013-10-05 06:35:53 följande:
    V 6 idag, jobbar natt & jag är så jäkla trött!! Hoppas det vänder snart. Känner mig lite små deppig också att jag inte har nå "belönings system" längre, inget snus att längta efter. Hoppas jag blir gladare när jag inte är lika trött längre. Hur länge kan de hålla i sig? -gäääsp-

Dessvärre: ett par år, graviditet och sedan sömnlösa nätter
  • Phlippan87

Nog är jag gravid, vaknade precis ur en dröm där jag var typ Barney Stinson och precis hade hånglat upp en tjej... Jag tenderar att bli lite lesbisk i drömmarna av graviditetshormoner

Svar på tråden Bf Juni 2014