• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Gbgmamma

Jag ska på bröllop nästa helg, är så orolig för att någon ska fatta vad som är på g :p funderar på om man ska låtsas dricka och gå och hälla ut det ngn stans när ingen ser ;)

• Zwoom
    Gbgmamma skrev 2013-10-05 08:11:45 följande:
    Jag ska på bröllop nästa helg, är så orolig för att någon ska fatta vad som är på g :p funderar på om man ska låtsas dricka och gå och hälla ut det ngn stans när ingen ser ;)
    Äsch säj att du festade till det dagen innan lite så du inte pallar med mera starkt den dagen
    My family makes me the happiest mom / wife
  • JennieCH

Ta bilen annars :)
  • kakabus
    rosii skrev 2013-10-05 06:35:53 följande:
    V 6 idag, jobbar natt & jag är så jäkla trött!! Hoppas det vänder snart. Känner mig lite små deppig också att jag inte har nå "belönings system" längre, inget snus att längta efter. Hoppas jag blir gladare när jag inte är lika trött längre. Hur länge kan de hålla i sig? -gäääsp-

Saknar också snusen... har hållt uppe bägge graviditeterna förut och ska göra det nu med. Det jag hoppas på är att ha karaktär att inte börja igen efter amningen är slut =)
    det blir mkt gotta här för att dämpa suget... kör lite onico också!
  • Phlippan87
    bil, "var ute igår" eller dyl, precis som JennieCH säger
    WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
  • Gbgmamma

Vi kommer sova hos släktingar dagen innan så var ute igår fungerar inte och bilen blir svår då jag inte har körkort haha. :p

• kakabus

Då skulle jag säga att du äter starka värktabletter, ex citodon som man inte få dricka alkohol med, för typ en sträckning i ryggen!

Gbgmamma skrev 2013-10-05 09:06:38 följande:
    Vi kommer sova hos släktingar dagen innan så var ute igår fungerar inte och bilen blir svår då jag inte har körkort haha. :p
  • honey1

Jag hatar det här. Fick världens vändning och ville inte längre vara gravid. Började storböla och var 100% säker på abort. Sen gick nån dag och då ville jag inget annat än att ha ett syskon till Alice, nu är jag osäker igen.

Hur kan det bli såhär? Har ju försökt i flera månader. Kan det vara gravidhormoner som spökar?

• honey1

Jag hatar det här. Fick världens vändning och ville inte längre vara gravid. Började storböla och var 100% säker på abort. Sen gick nån dag och då ville jag inget annat än att ha ett syskon till Alice, nu är jag osäker igen.

Hur kan det bli såhär? Har ju försökt i flera månader. Kan det vara gravidhormoner som spökar?

Svar på tråden Bf Juni 2014