• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Solan2011

Kul med så många här nu!! Jag bor i södra Stockholm, flyttade hit för 4 år sen! Innan det bodde jag i Uppsala!!! Gick faktiskt i Östervåla skola under högstadiet hehe o bodde i Harbo som ligger 1mil söder om
    Ö-våla där GrabbarnaOchJag bor!! Världen e liten ibland!!!

Jag e riktigt trött, illamående men de har jag haft snart 3,5 vecka!
    E osäker vilken vecka jag e i... Kan hända att jag varit gravid längre än vad jag trott! Men det får UL visa sen!!!

• kakabus

Vad trist att så många har missfall i ryggsäcken, jag fick i v 12+3 för 4 år sedan. Fick inte göra nåt vul när jag blev gravid sen med dottern, var sjukt orolig men icke. Skönt för er som får göra det!

• kakabus

Jag jobbar som sjuksköterska inom akutpsykiatrin men ska snart byta till avd för dömda och särskilt vårdkrävande. Lär inte heller jobba så länge med mage i vädret med tanke på situationen.

• Hallonmjölk

oj vad ni skrivit sen jag va inne imorse =) Kul att ha lite läsning =)

Jag bor i västmanland kanske jag ska skriva också.

Håller mig lite anonym ett tag till =)

Idag har jag känt av molvärk i mage och rygg. Detta är ju mitt fjärde barn men jag känner mig jättenojjig att röra mig fel eller nåt sånt. Fjantig man är. haha Vet ju att man ska leva som vanligt men det tar nog ett par dagar innan man vant sig.

• mammamumin

Jo jag hade svår havandeskapsförgiftning förra graviditeten, det finns en viss ökad risk men mindre än om man är förstagångs föderska. Men eftersom jag hade symptom redan i v 19 och blev inlagd i v 22 sist så tar de inga risker

• hundtok
    bonden skrev 2013-10-03 14:17:25 följande:

Här är en till som är från Uppsala men nu bor lite norr om Tierp. Till våren blir det dock flytt till Skåne för familjen. Vi hoppas på att vara på plats ett par månader innan liten tittar ut. Vi flyttade faktiskt precis innan dottern föddes också men inte med samba marginal. Tre dagar fick vi bo i nya huset innan hon tittade ut.

Hon kommer vara ca 1 år och 10 månader när liten kommer så nu funderar jag på om jag behöver syskonvagn eller klarar mig med sele+ vagn när jag ska någonstans...
    Om allt går som vi hoppas kommer dottern vara knappt 3 när bebis kommer och jag kommer att köpa en billig begagnad syskonvagn ändå då hon inte kommer att orka gå hela långpromenaderna med hunden (alternativt att milen kommer ta 8 timmar).
  • Zazz82

Hej! Hoppas jag får vara med trots att jag inte är hundra procent övertygad om hur vi ska göra än. Saker har hänt som gör att vi tvekar.. :( Känner mig så kluven..
    Jag tänkte göra ett försök att starta en Facebook grupp eftersom de är där jag hänger mest.. Men än så länge inte fått napp så då hänger jag här tillsvidare..
    Jag kommer från Stockholms län och är i vecka 4 plus 5 idag.. Femte barnet.. Men bara tre födda bor med mig..

• EQ85

Godmorgon tjejer.

Efter en kväll på akuten med lillan fick vi veta att hon har halsfluss. Hennes prickar på kroppen e frpn halsflussen tydligen.

Kåvepenin i 10 dagar 3 ggr/ dag. Och det smakar ÄCKLIGT.

Kan inte riktigt greppa att jag är gravid. MPR lite smygilla och är känslig. Annars märker jag inte det. Jo kansle.mitt sut wfter clementin cashewnötter med dillssmak och coca Cola.

Jag kommer boka vul för qtt se så alltså ok. Jag fick.Ma. Min första grav i v 10 och har gjort vul med töserna. Känns tryggt qtt veta att allt ok

• Solan2011

Usch va jobbigt EQ85!! Vi va oxå på väg i. I natt men jag avvaktade lite... Lillan har oxå prickar på magen, väldigt snorig, febrig o vill inte svälja lixom! Ska till doktorn om vi får nån tid idag!!!
    Övrigt mår jag illa o har som värk i magen på sidorna om naveln typ fast längre ut åt sidorna, Konstigt!

• elinvd

Hejsan. Jag skulle vilja hoppa in här. Fick plus på Stickan igår. Enligt senaste mens är BF den 31/5 men jag har ganska lång menscykel så jag tror snarare att det blir runt den 5-10/6 :)
    Har en dotter på 18 månader redan. :)

Svar på tråden Bf Juni 2014