• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • EQ85

Är det röda prickar över hela kroppen eller mest vid händer i fötter?

Går höstblåsor nu med som kqn sätta sig i munnen.

Min lilla satt bara med.munken öppen ocb salivet rann ocb rann.. Då.åkte jag in.

Hennes prickar är röda och irriterade.

Solan2011 skrev 2013-10-04 08:09:25 följande:
    Usch va jobbigt EQ85!! Vi va oxå på väg i. I natt men jag avvaktade lite... Lillan har oxå prickar på magen, väldigt snorig, febrig o vill inte svälja lixom! Ska till doktorn om vi får nån tid idag!!!

Övrigt mår jag illa o har som värk i magen på sidorna om naveln typ fast längre ut åt sidorna, Konstigt!

elinvd skrev 2013-10-04 08:10:24 följande:
    Hejsan. Jag skulle vilja hoppa in här. Fick plus på Stickan igår. Enligt senaste mens är BF den 31/5 men jag har ganska lång menscykel så jag tror snarare att det blir runt den 5-10/6 :)

Har en dotter på 18 månader redan. :)

Välkommen! jag har en bonusgrabb på sex år, en dotter på 22 mån och en dotter på 10 mån.
  • Angeliica

God morgon alla, hur mår ni idag då? Själv vaknade jag av att jag var lite illamående, men det hör väl till förstår jag ;)

• Miss M

Jag gör inga vul nu men får däremot två extra ul mot slutet för att kolla barnets tillväxt då jag inte har min sköldkörtel kvar och flera extra blodprov under graviditeten så jag ligger rätt i medicineringen. Bor i Blekinge sen 10 år tillbaka är från Skåne från början. Har börjat berätta så smått men efter tidigt missfall i sommras väntar jag med att berätta för alla.

• Phlippan87

ska försöka vänta med att berätta till kring jul tror jag. sambons chef kommer dock med stor sannolikhet få veta tidigare då vi ska till Orlando med hans familj 2 veckor i november-december

WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
  • Phlippan87
    Hallonmjölk skrev 2013-10-04 08:48:45 följande:
    När bör man berätta för sin chef?
    beror på jobbet. du har inga skyldigheter att berätta förrän 2 månader innan förlossningen men det är nog ganska vanligt att berätta kring v.12-18
  • Gbgmamma

Miss m jag kommer också få extra kontroller på hormonerna då jag opererat bort halva sköldkörteln. Äter dock inget levaxin idag och hoppas slippa det nu med. Hur fick du veta att du får extra ul, bad du om det eller var det bm som föreslog det?

• Tizi

Jag ska börja söka jobb nu så fort dom börjar dyka upp då jag tar examen i dec-jan och såklart vill börja jobba direkt. Skulle ni berätta på en eventuell intervju? Jag vill helst inte det då jag säkert kommer va i ca v10-15 då. Jag vill ju göra rul och så först. Så svårt!!

• Phlippan87
    Tizi skrev 2013-10-04 09:03:31 följande:
    Jag ska börja söka jobb nu så fort dom börjar dyka upp då jag tar examen i dec-jan och såklart vill börja jobba direkt. Skulle ni berätta på en eventuell intervju? Jag vill helst inte det då jag säkert kommer va i ca v10-15 då. Jag vill ju göra rul och så först. Så svårt!!
    nej, det skulle jag nog inte, beror på vad det är för jobb och även hur pass det syns. vissa blir ju jättestora tidigt och då kan det vara skönt att berätta och känna att man är ärlig.
  • strumpan123

Började jobba idah efter att ha varit hemma i veckan och av en liten stund här fick jag sjukt ont där ena skinkan börjar. Kan det ha med graviditeten att göra? Har haft ont vid sidan, skinkorna och under dom som knivar i några dagar men inte sån här värk som jag har nu

Svar på tråden Bf Juni 2014