• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Phlippan87
    strumpan123 skrev 2013-10-04 09:44:07 följande:
    Började jobba idah efter att ha varit hemma i veckan och av en liten stund här fick jag sjukt ont där ena skinkan börjar. Kan det ha med graviditeten att göra? Har haft ont vid sidan, skinkorna och under dom som knivar i några dagar men inte sån här värk som jag har nu
    kan vara typ ischiasnerven eller dyl. dock känns det tidigt att känna av det redan nu
    WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
  • strumpan123
    Phlippan87 skrev 2013-10-04 10:12:37 följande:
    kan vara typ ischiasnerven eller dyl. dock känns det tidigt att känna av det redan nu

Ja tycker också det verkar tidigt med sånt.

Kroppen är en bra konstig grej :p

Kanske bara är nåt som inte hör till fast alla huggen började för en vecka sen.
  • strumpan123

Har knappt nå symptom kvar varken igår eller idag så nu börjar min nojja.. det är så alla mina mf börjat :(

Men det är ju bara att vänta och se..hoppas dom kommer tillbaka imorgon.

Känns som om alla andra tidigt gravida har extrema symptom som jag aldrig fått iom att mina graviditeter dör tidigt fast inte kommit ut på några veckor

• rosii

Jag funderar när man ska ringa mvc för en första tid när man väntar andra barnet? Jag går in i v 6 imorgon & jag har inte ens tänkt tanken att ringa än.

• Miss M

Gbgmamma det var bm som berättade det vid min förra graviditet att man fick två extra ul har för mig jag gjorde mina i vecka 32 och 36, men fråga om bm inte nämner det. Jag har inget kvar alls av min sköldkörtel så är helt beroende av levaxin.

• GrabbarnaOchJag

åååh.. har hosta och det gör ju sjukt ont i magen! Ligamenten säkert :P 

Sen så känner jag mig sjukt svullen.. har nyligen gått ner i vikt men nu syns det inte alls.. ser ut som fucking barbamamma :P Minns inte att jag hade så tidigare graviditeter, men då vägde jag visserligen 15-20 kg mer...

försvinner svullnaden tro? 

• Phlippan87
    rosii skrev 2013-10-04 11:26:21 följande:
    Jag funderar när man ska ringa mvc för en första tid när man väntar andra barnet? Jag går in i v 6 imorgon & jag har inte ens tänkt tanken att ringa än.

Olika rutiner på olika ställen. Där jag bodde innan gick jag komma i v. 6 typ, här i v. 9-14. Så ring så får du se vad de tycker
    WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
  • Zwoom

Blir faktist avis på vissa av er som är illamående...

Själv mår jag bra och utan symtom ja lite trött men det det är jag ju ibland annars med.
    Kännes som jag fått mera energi...

Ska inte nojja mig nu!!!     

My family makes me the happiest mom / wife
  • lillastorafamiljen

Jag ringde bm igår och kommer träffa henne när jag är i vecka 7 så det är nog olika beroende på vem man vänder sig till och vart man bor

• strumpan123
    Zwoom skrev 2013-10-04 12:51:26 följande:
    Blir faktist avis på vissa av er som är illamående...

Själv mår jag bra och utan symtom ja lite trött men det det är jag ju ibland annars med.

Kännes som jag fått mera energi...

Ska inte nojja mig nu!!!     

Känner samma här, skönt att nån mer inte känner så mycket symptom
Svar på tråden Bf Juni 2014