• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • LokesMammi
    Anine skrev 2014-01-28 22:10:46 följande:
    Är det någon av er som
    Vaccinerat er mot influensa?

Nej tack! =)
    Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3
  • smålandsjänta

Om en timma har vi RUL! Har inte kunnat sova en blund inatt, både pga nervositet för RUL och första natten i nya huset! Känns så overkligt att vi snart ska se liten, och kanske tillochmed få veta om det är en flicka eller pojke! Samtidigt som man längtar kan mm verkligen inte låta bli att vara livrädd att något ska vara fel. Fy tusan! Åh snart så veeet vi

• Sessan4
    smålandsjänta skrev 2014-01-29 06:29:06 följande:

Om en timma har vi RUL! Har inte kunnat sova en blund inatt, både pga nervositet för RUL och första natten i nya huset! Känns så overkligt att vi snart ska se liten, och kanske tillochmed få veta om det är en flicka eller pojke! Samtidigt som man längtar kan mm verkligen inte låta bli att vara livrädd att något ska vara fel. Fy tusan! Åh snart så veeet vi

Jag kände likadant men det släppte när jag väl kom dit! Lycka till

Anine: jag fick vaccinera mig emot svininfluensa 2009 när jag väntade min dotter men har inte tagit något vaccin denna gång!
  • Sickan12
    Anine skrev 2014-01-28 22:10:46 följande:
    Är det någon av er som Vaccinerat er mot influensa?

Ja, gjorde det i vecka 19.
  • Hallonmjölk

Här kommer lite gnäll..

Blir så less, bara jag rör på mig så kommer sammandragningarna. Hur fan ska man Klara de här till april då man får gå på hp.

Bara jobbat en timma idag och känner mig redan helt slut!

• Cakes
    Frozen skrev 2014-01-28 19:18:01 följande:
    Jag upplever det liknande, inga sammandragningar som gör ont men som ofta kommer vid ansträngning. Och kan komma flera gånger om dagen. Det är normalt, du ska börja reagera när de gör ont.

Tack för svaret! Igår fick jag tipset att googla Braxton Hicks, och det verkar ju stämma in rätt bra på det jag har :)
    Hallonmjölk skrev 2014-01-29 08:42:18 följande:
    Här kommer lite gnäll..
    Blir så less, bara jag rör på mig så kommer sammandragningarna. Hur fan ska man Klara de här till april då man får gå på hp.

Usch, lider med dig! Det är inte kul, även fast de inte gör ont så är det ju obehagligt. Kan du kanske prata med din chef och be om mer lugna arbetsuppgifter, kanske det hjälper lite? Jag har ju ett kontorsarbete men måste också röra mig ibland... men sammandragningarna kommer ju mer sällan när jag sitter still. Hoppas det blir bättra snart!
  • Hallonmjölk
    Cakes skrev 2014-01-29 09:05:04 följande:

Tack för svaret! Igår fick jag tipset att googla Braxton Hicks, och det verkar ju stämma in rätt bra på det jag har :)
    Hallonmjölk skrev 2014-01-29 08:42:18 följande:Här kommer lite gnäll..

Usch, lider med dig! Det är inte kul, även fast de inte gör ont så är det ju obehagligt. Kan du kanske prata med din chef och be om mer lugna arbetsuppgifter, kanske det hjälper lite? Jag har ju ett kontorsarbete men måste också röra mig ibland... men sammandragningarna kommer ju mer sällan när jag sitter still. Hoppas det blir bättra snart!
    Det gör ju ont..

Nej tyvärr få andra uppgifter går inte.

Jobbar i vården, hemtjänsten
  • LokesMammi

Vägde mig 1 okt första gången o nu imorse. Har gått upp 8.5kg. Blä!

Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3