• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Tizi

Bf+9 idag...

Har vart och viktuppskattat bebben idag till nära 3600g och allt såg fortsatt bra ut på ctg och med fostervatten o moderkaka.

Fick ytterligare en hinnsvepning, hahaha herregud vad dom vart därinne och grejat de senaste två veckorna. Svept både idag o igår o idag kom hon intill bättre så det går väl lite framåt iaf. Får se om det kan ge verkan nudå. Det molar och känns ömt men det har bara gått 2h än sålänge så hoppas jag med får en midsommarbebbe!

• barilla
    Cheriiie skrev 2014-06-19 09:05:29 följande:

Heeejjj! Här är en som har BF 26 juni! 7 dagar kvar! Hoppas man inte får gå på övertid. :( Lycka till alla :)

Jag har bf 27! Spännande :) känner du något ännu?
  • Tizi

Grattis!! Avis!!

Sickan12 skrev 2014-06-19 12:36:55 följande:
    Igår på Bf+7 föddes vår dotter :D. Hej och hå!

• DevilsDaughter

Tizi: Är det andra hinnsvepningen? Hade det hänt något efter första? 

Sickan: Grattis!!

Sessan: Så känner ja med, att det aldrig kommer ta slut. Hade nog hellre inte känt någonting faktiskt än att ha det såhär och bli lurad varje gång. Tar på psyket att få förhoppningar hela tiden för att sen inse att det inte var något utan bara falskt alarm..

• Tizi
    DevilsDaughter skrev 2014-06-19 19:08:27 följande:

Tizi: Är det andra hinnsvepningen? Hade det hänt något efter första? 

Sickan: Grattis!!

Sessan: Så känner ja med, att det aldrig kommer ta slut. Hade nog hellre inte känt någonting faktiskt än att ha det såhär och bli lurad varje gång. Tar på psyket att få förhoppningar hela tiden för att sen inse att det inte var något utan bara falskt alarm..

Det är fjärde hinnsvepningen!! Min bm gjorde ett försök den 4/6 men kom inte intill så jättebra, spec mvc gjorde den 9/6, min bm igen igår och spec mvc idag. Envisa onge att inte komma ut..

Det har kommit blodblandat slem efter varje gång men inte så mycket mer. Har mer sd och molande idag så får se om det kan leda nån vart nu. Ska tillbax till spec mvc på måndag och då blir det antingen igångsättning samma dag eller på tisdag!
  • rosii

Grattis sickan12, sjukt avis är jag!

Fortsatt lös i magen idag. Gått på toa 4 ggr idag, antingen drar det igång nån dag eller så är jag bara dålig i magen.. har köpt hem en stor gottapåse att trösta sig med.

• DevilsDaughter

tizi: Men ojdå! Tycker man väldigt ofta läser om folk som får hinnsvepning och vips är ungen ute! Skönt ändå att ha ett mål i sikte som inte är så långt borta!

rosii: Känner du något annat? Med tanke på att du gått över så pass mkt så borde det ju vara ett tecken, och är det inte det så kan ju aktiviteten i tarmarna reta igång livmodern:)

• rosii

Devilsdaughter; nix känner inte ett skit! Har slutat förvärka sedan några dagar. Enda jag har är smärta från foglossning & i svanken. Ibland sticker det till i magen men går över lika fort. Ja förutom sd men dom är bara obehagliga, dock väldigt kraftiga. Knappast regelbundna.