• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Sickan12

Klockat värkar till och från sedan kl 2 inatt. Nu börjar jag se någon form av ljus i tunneln :D

• Ponyo

Vad kul! Lycka till Sickan!

Själv har jag vakat över sjuk dotter igen inatt men däremellan har jag haft ont här o där o överallt! Som tjyvnyp! Ryggen, bäckenbotten, magen... Inte så kaxig idag, sitter o ska lämna blodprov nu sen BM kl 10 sen läkare för genomgång av blodprov på e-m... Full rulle!

• rosii

Sickan12; Åh vad avis jag blir, lycka till!! Bf+5 idag, besök hos bm kl 10. Fick världens städmani igår & hormonpåslag utan dess like, såg detta som "tecken" men vaknar lika besviken varje morgon! Gick till bf+9 med lillan för 4 år sen, spännande att se när denna behagar att komma.

• Sessan4

Lycka till Sickan12 och ni andra!!

Bf idag och inga värkar Skrikandes

• Korpfan

BF + 6. Inga symtom på nånting alls. Får bli ytterligare en dag med game of thrones, mysfilt och apelsinjuice. :(

• DevilsDaughter

Sickan: åhh va kul! Lycka till!!

Sessan: Samma här! Vaknade idag och kände mig lite uppgiven.. Man har liksom haft det här datumet "bokat" för bebisen så länge, nu är det här och jag "vet" att bebisen inte kommer än på länge..  

• Tizi

Kul Sickan, då är bebis säkert här idag!

Nån som gått över längre än mig? Bf+7 och jag känner mig bara mindre och mindre gravid för varje dag som går. Knappt några sd längre, magen känns mindre o bebis är ganska slö. Jag har tappat hoppet om att komma igång av mig självt. Fruktansvärt humör är jag på och lipig som bara den. Det suger verkligen att gå över tiden!!!

• Tizi

Jag var på spec mvc igår, ska till bm imorrn och spec mvc på torsdag igen så bebisen är under kontroll som tur är.

DevilsDaughter skrev 2014-06-17 10:47:23 följande:
    Tizi: När har du nästa tid hos BM? Att magen är mindre och bebis slö kanske kan vara bra att kolla upp..

• Tizi

En fråga. När man får tid för igångsättning, får man då önska dag? Kanske löjligt men jag är nämligen 42+0 samma dag som bebisens storebror fyller år, känns ju jäkligt tråkigt om dom ska behöva dela födelsedag..