• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • rosii

Ponyo; har du många dagar övertid? Jag har också haft lite värkar idag, men dom avtog :(

• LokesMammi
    Tizi skrev 2014-06-23 05:57:28 följande:

Nu är äntligen min lilla tjej född på bf+13!! Började få regelbundna sd från ca 21 som ökade i styrka och sen efter en halvtimme på förlossningen 00.16 var hon ute, snabbt o bra! 3460g o 51 cm lång.

Stort grattis!Baby
    Loke 11/1-11, "lillebror" 6/6-14
  • rosii

Bf+12 idag. En vän som var beräknad 3 veckor efter mig har fått bebis i natt. Fyfan vad deprimerande! Avundsjuk som....! Imorgon ska jag till bm på ett besök jag inte trodde jag skulle behöva gå på. Seriöst, jag gråter hela dagarna.

• Krickedick

Rosi: Fattar hur du känner, BF +11 för mig. Känner mig gråtfärdig för minsta lilla och vill inte höra en till som frågar när bebis skall komma ut. För att klara väntan har jag nu ställt in mig på igångsättningen som blir på lördag. Känns så konstigt att det skall behöva bli så för tredje barnet när de andra kommit av sig själva.

• DevilsDaughter

rosi: Förstår att det är svinjobbigt nu! Hoppas du slipper besöket imorgon!

Hur går det Ponyo?

Krickedick: Vet hur du känner. Blev igångsatt med min trea som inte heller ville komma av sig självt, men de två första gjorde det.. Är "bara" på BF+7 idag men försöker ställa in mig på att det blir igångsättning denna gången också.

• Sessan4

Bf +7 Skrikandes

Vaknade först 02:30 med lite värk, vaknade igen kl 4 med superont, typ mensvärk.. 
    Tänkte att äntligen så sätter det igång! bäst att försöka sova några timmar till.. 

Vaknade 7:45.. Helt smärtfri Förvånad WTF!!!!!!

Antar att det va förvärkar, har inte haft några känningar alls innan..  Känner mig besviken.. 

• DevilsDaughter

Sessan: Va typiskt! Men om det gjorde ont, så är det nog i startgroparna! Förhoppningsvis drar det igång igen mycket snart! Är också på BF+7 idag.. Inga känningar alls. Men förvärkarna igår var lite mer kännbara än de tidigare, dock känns allt som vanligt idag. 

• Sessan4
    DevilsDaughter skrev 2014-06-24 10:35:12 följande:
    Sessan: Va typiskt! Men om det gjorde ont, så är det nog i startgroparna! Förhoppningsvis drar det igång igen mycket snart! Är också på BF+7 idag.. Inga känningar alls. Men förvärkarna igår var lite mer kännbara än de tidigare, dock känns allt som vanligt idag. 
    Förbaskade förvärkar.. undrar varför kroppen beter sig så märkligt.. 

Kör igång nu!!!! Heja oss Tungan ute
  • smålandsjänta

14/6 föddes vår SON! På ultraljudet sa de ju att det var en tjej men det var han sannerligen inte. Så vår lille Isac har många klänningar i garderoben ;) haha. Hade planerat snitt 16:e och hade egentligen bf 22/6 men han hade lite bråttom. Perfekt tyckte jag som fick åka in till förlossningen "på riktigt" med lite värkar och sådär men slippa den allra "värsta" biten. Helt fantastiskt att han är här, ofattbart. Håller tummarna för er andra ??

• Sessan4
    smålandsjänta skrev 2014-06-24 11:31:33 följande:

14/6 föddes vår SON! På ultraljudet sa de ju att det var en tjej men det var han sannerligen inte. Så vår lille Isac har många klänningar i garderoben ;) haha. Hade planerat snitt 16:e och hade egentligen bf 22/6 men han hade lite bråttom. Perfekt tyckte jag som fick åka in till förlossningen "på riktigt" med lite värkar och sådär men slippa den allra "värsta" biten. Helt fantastiskt att han är här, ofattbart. Håller tummarna för er andra ??

Men!!!!

Grattis!!! Vilken överraskning! Ni som va inställda på flicka, var det självklart att ni knöt an på en gång då?

Kul story!!