• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Ponyo

Lova Viola: tur att allt slutade bra! Ta nu hand om er och grattis till eran lilla dotter!!

• rosii

Ponyo; okej, jag hoppas det händer något efter den brutala undersökningen imorse för jag har då ökade sammandragningar som börja kännas onda. Usch vad det är läskigt att vara själv, min man fick inte stanna natten pga att jag inte är förlöst. Saknar gubben & dottern, bt ser bättre ut men det innebär förmodligen att jag blir utskriven utan bebis imorgon så jobbigt att inte veta. Sry var tvungen att böla av mig lite. Mår så fruktansvärt dåligt.

• Ponyo
    rosii skrev 2014-06-27 22:41:53 följande:

Ponyo; okej, jag hoppas det händer något efter den brutala undersökningen imorse för jag har då ökade sammandragningar som börja kännas onda. Usch vad det är läskigt att vara själv, min man fick inte stanna natten pga att jag inte är förlöst. Saknar gubben & dottern, bt ser bättre ut men det innebär förmodligen att jag blir utskriven utan bebis imorgon smile4.gif så jobbigt att inte veta. Sry var tvungen att böla av mig lite. Mår så fruktansvärt dåligt.

Det hände säkert massor!

Igår 13:30 kom min lilla (stora) dotter till världen! De pratade ju igångsättning pga min Hepatos men jag fick värkar natten till igår och vi åkte in. På förmiddagen då modermunnen var nästan helt utplånad men jag inte öppnat mig mer än 4 cm tog man hål på fosterhinnorna! Sen gick det rätt så fort! Halv två säger jag: jag vill krysta! De undersöker mig och säger nejdu det är lite kvar du är bara sju cm öppen. Fem minuter senare var hon ute och jag öppnade mig inte mer än sju. Gick hyfsat bra ändå, lite stygn här o där men mår väldigt bra :)

Dottern kom i v 38+2 och vägde 3750g, 50cm lång.

Lycka till nu allihopa och kram!
  • rosii

Lördag kväll kom lillasyster på bf+16, 4.4 tung & 53 cm lång! Storasyster är jätte stolt!

• Ponyo
    rosii skrev 2014-06-29 16:24:02 följande:

Lördag kväll kom lillasyster på bf+16, 4.4 tung & 53 cm lång! Storasyster är jätte stolt!

Hurra rosii!! Grattis!! Min dotter är också ute nu! :D
  • Sessan4

Igår på bf +12 kom han äntligen efter en dramatisk förlossning! Han är helt underbar ????

• barilla

Stort grattis till alla bebisar! Va roligt och skönt för er att det är över.

Här hoppas jag att det iaf har börjat :) vaknade med värkar inatt och det har hållt i sig. Men de har inte ökat i styrka direkt, men hoppas att bebis inte är allt för långt ifrån!!

• Cheriiie

Jag är på BF+5 idag. Trodde verkligen på en juni-bebis men det kommer bli en juli-bebis istället. :) Otålig som man är så måste man stå ut! Grattis till er alla som fått barn :) Hoppas det är min tur snart!!