Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Redan: jag gick direkt till klinikchefen och hade en ordination så det var inget konstigt. Men det gäller helt klart att finna rätt person vid rätt tillfälle.
Usch va jobbigt för dig NinaCamilla, du prövas verkligen. Håller tummarna för dig att allt ska gå bra.
Zin, har du börjat m IL igen? Uppfattade att du hade slutat m denna behandling pga att den kan vara tveksam vid Endo? Du har ju verkligen fördjupat dig på området, så intressant att höra hur du resonerar.
NinaC, hoppas, hoppas det bara är slemhinnorna!!
Försök håll dig neutral åtminstone NinaCamilla till motsatsen är bevisad!
Jag blödde rött varje dag 3+5-7+2...
6+1 var det väldigt stora mängder och jag trodde det var helt kört. 6+6 fick vi göra VUL och där inne fanns en krabat med hjärtaktivitet i rätt storlek, som inte alls verkade påverkad av all blodcirkus
Hur har det gått idag NinaCamilla? Kram
Katt12, det är rätt, jag tar det inte sedan ett år tillbaks. Men när jag fick det så var det inga större problem, man ska inte underskatta sin vc.
Jag ringde till sjukhuset och skulle avvakta till ultra imorgon eftersom jag inte har ont. Jag blöder mer ikväll och verkligen vill inte förlora alla 3! Alla säger dock att lite blodbad kan man få men vet inte vad är normalt heller. Aldrig varit gravid i mina 42-år! Svårt att ta progesteron när det rinner ut. Njaa, sambon är positiv men jag mindre positiv. Imorgon hoppas jag att vi vet mer. Det blir nog en sömnlös natt.
Jenkis du ger mig hopp! Tackar. De har inte dock sett varken hinnesäck eller hjärtaktivitet förra veckan i vecka 6 så att jag hoppas på imorgon att de kan se något.