Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Hej! Måste fråga en fråga här nu! :) Har en äd planerad på Huddinge vecka 14. Är par nr två men hoppas att även vi får ägg! Nu till min fråga; jag har ett prolaktinom som jag är tablettbehandlad för. Trots detta är mitt värde sist dt togs ( i höstas) för högt. Det låg då på 72, man ska helst ha under 24 om jag minns rätt. det betyder att min hypofys är överaktiverad och producerar för mycket hormon. Över detta har jag lågt amh värde, under 0,2. Min gyn tycker inte att jag behöver öka dosen Noprolac eftersom jag har ganska regelbunden mens. Men eftersom mitt prolaktin då fortfarande är högt så undar jag hur det blir med progesteronet? Har kroppen svårt att ta upp det pga det höga värdet? Såg att detta nämndes tidigare i tråden... Någon som tror sig veta?
Vet ni om man kan få spermadonation om sambon har Aspergers?
Tjejer, Hcg stiger så att jag tog pesten istället för kolera. Kolera skulle innebära cellgifter och sannolikheten är 50% och pesten är titthålsoperation med borttagning av höger äggledare. Då har jag bara en äggstock kvar. Hoppas att det inte bli någon öppen bukoperation bara att de kan gå in via naveln. Jag är så ledsen och arg samtidigt. Jag får veta idag om det blir imorgon eller på onsdag.
Jag har endometrios och de tog bort vänster äggstocken pga.inflammation på den. Jag har endast höger kvar men nu ryker äggledaren - hoppas jag bara den och inte äggstocken. Det har jag sagt till läkaren iaf. Så mycket otur på hela resan vägen och börjar tappa hoppet om ett barn.