Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
NinaCamilla, åh vad jag blir ledsen att höra vad du går igenom. Massor med styrkekramar till dig! Och du...NinaCamilla...ge inte upp! Jag ska tänka på dig massor och hoppas verkligen att du får behålla äggstocken nu...den ska nog gå! Massor med kramar till dig och var stark!
Så himla jobbigt för dig NinaCamilla. Ta hand om dig så gott det går. Styrkekram
NinaCamilla; Så är det för mig med, jag har svår endometrios och för något år sen opererade jag bort allt utom livmoder och 1 äggstock. Nu är jag gravid med tvillingar
MrsCecilia: Tackar för glada nyheter och grattis! Du ger mig hopp.
Tackar alla för styrkekramar! Jag är jätte nervös inför operation även om det här blir min 4 op. Hoppas att det blir bra och de tar bort embryon som har hamnat fel utan stora skador.
Det kommer säkert att gå jättebra NinaCamilla men förstår att du är nervös. Blir det idag? Kan MrsCecilia så kan du med!! Du vet ju nu att du kan bli gravid. Det är ju ett jättesteg framåt. Kram
Ninacamilla : beundrar ditt mod o styrka. Jag tror inte man blir mer van, mindre orolig ju fler op. Man behöver göra. Jag skulle nog bli mer rädd. Jag gjorde en liten op borttagning av cellförändringar, undersökning innan och fram till op. Gjorde mig rädd orolig att lägga upp mig i en gyn stol. Varje gång nu behöver kG lägga ner mycket energi på att slappna av, för nu är det som livmodern spänner sig autom så jag behöver försöka tänka mig att släppa musklerna.
Du kommer snart vara oå banan igen med ett nytt ÄD försök! Ha målet med dig! Kram
Ninacamilla : beundrar ditt mod o styrka. Jag tror inte man blir mer van, mindre orolig ju fler op. Man behöver göra. Jag skulle nog bli mer rädd. Jag gjorde en liten op borttagning av cellförändringar, undersökning innan och fram till op. Gjorde mig rädd orolig att lägga upp mig i en gyn stol. Varje gång nu behöver kG lägga ner mycket energi på att slappna av, för nu är det som livmodern spänner sig autom så jag behöver försöka tänka mig att släppa musklerna.
Du kommer snart vara oå banan igen med ett nytt ÄD försök! Ha målet med dig! Kram
Håller tummarna för dig NinaCamilla, hoppas det går så bra som det bara kan nu. Kram på dig.