Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Så himla tråkigt Nina-Camilla!! Inte rättvist nånstans att det här skulle ske. Hoppas ni orkar gå vidare och ladda om. Stora kramar
Vänster äggstocken var inflammerad och togs bort helt, läckte vätska i livmoder varför blev jag inte gravid. Höger helt frisk men nu ryker ledaren iaf om Hcg går inte ner. Jag vill ha stocken kvar som producerar östrogen. Allt ha klimakteriet vid 42, nej tack. Sambon tänker positivt och sa att vi tätar alla hål att embryos rymmer inte nästa gång! Jävla otur. Om vi skulle vinna i lotto istället! Kram
Lelle: Tackar för infot. Jag visste inte att det fanns medel för det. Nu vill. Grekiska kliniken vill att sjukhuset ska ta magnetröntgen istället för öppna mig men vi vet hur det slutar. Jag fick inte heller MR när jag bad att titta endo sist...spara pengar. Bättre öppna verkar det som fan!