• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • Längtar12345

Ruvardag 17 forfarande ömma bröst och ett stort plus på Stickan igår. Känner mig helt snurrig i huvudet. Det är första gången jag plussar och känner mig orolig för ma men det kan jag ju inte tänka på nu. Det får jag ju ta då i så fall. Känslomässig turbulens..... Och lycka!

• Sakura77

Hej!

Följer tråden med jämna mellanrum. Stort grattis till alla er som är gravida!! Helt fantastiskt. Hoppas ni kan njuta av graviditeten. När jag var gravid efter allt kämpande var jag så klart väldigt glad och förväntansfull men hade också mycket oro och många hjärnspöken. 

Irma01 -iiiih så kul att RUL såg bra ut. 
    Vsg - stort grattis till bra KUB. Jättekul! och skönt :)
    Längtar 12345 - hurra!!! Minns själv hur konstigt jag tyckte det var när jag äntligen plussade. Tror jag tog typ 8 grav test. Hur kan det vara plus när det varit minus så många gånger?!?! Så kommer oron direkt om att något ska gå fel. Helt förståeligt men försök att njuta!

NinaCamilla - tycker så oändligt synd om dig. Fy tusan vad du har gått igenom. Så fruktansvärt orättvist. Hur mår du nu?

kram

• Fruhn

Längtar12345: stort grattis!! Njut ordentligt. Visst rädslan för ma kan finnas där, men att oroa sig i förhand för något som eventuellt händer ger inget skydd mot sorgen som inträffar om det blir ett ma. Så se till att njuta istället, du är gravid!! Härligt!! Tänk på att det vid äd är vanligt med blödningar, dyker de upp så ber du att få ta hcg prover för att se att det stiger. Vi fick även ett tidigare vul när jag blödde. Allt gick ju bra och vi har vår dotter här hemma :)
    Stort grattis! Nu kan du se fram emot ont i brösten, illamående, humörsvängningar och annat härligt :) Ta hand om er!!

• Sakura77

Och Jenkis. Det är så himla kul att läsa att det går så bra för dig efter er förra jobbiga graviditet som slutade alldeles för tidigt. Gör mig sååå glad.

• villsågärna38
    Längtar12345 skrev 2014-04-07 09:35:16 följande:
    Ruvardag 17 forfarande ömma bröst och ett stort plus på Stickan igår. Känner mig helt snurrig i huvudet. Det är första gången jag plussar och känner mig orolig för ma men det kan jag ju inte tänka på nu. Det får jag ju ta då i så fall. Känslomässig turbulens..... Och lycka!

Oh grattis!!! Kram
  • swede

Längtar12345, så kul att läsa!! Stort grattis till graviditeten!

• villsågärna38
    Sakura77 skrev 2014-04-07 09:44:01 följande:
    Hej! Följer tråden med jämna mellanrum. Stort grattis till alla er som är gravida!! Helt fantastiskt. Hoppas ni kan njuta av graviditeten. När jag var gravid efter allt kämpande var jag så klart väldigt glad och förväntansfull men hade också mycket oro och många hjärnspöken.  Irma01 -iiiih så kul att RUL såg bra ut.  Vsg - stort grattis till bra KUB. Jättekul! och skönt :) Längtar 12345 - hurra!!! Minns själv hur konstigt jag tyckte det var när jag äntligen plussade. Tror jag tog typ 8 grav test. Hur kan det vara plus när det varit minus så många gånger?!?! Så kommer oron direkt om att något ska gå fel. Helt förståeligt men försök att njuta! NinaCamilla - tycker så oändligt synd om dig. Fy tusan vad du har gått igenom. Så fruktansvärt orättvist. Hur mår du nu? kram

Tack Kram
  • Irma01
    Längtar12345 skrev 2014-04-07 09:35:16 följande:

HURRA!!!!! GRATTIS!! Vad roligt!
    Dock förstår jag precis hur du känner, det var likadant för mig. Satt på toastolen med stickan i handen och tittade igen och igen "det är två streck,det är två streck, det är..." ropade efter min man "Visst är det två streck???", han var lika förvirrad han...Man vågar helt enkelt inte tro på det.
    Men även om det är svårt att bortse helt ifrån ens oro för mf osv, hjälper det inte alls att oroa sig och stressa, så försök så gott det går.
    Kram!
  • Irma01
    Sakura77 skrev 2014-04-07 09:44:01 följande:
    Hej!

Följer tråden med jämna mellanrum. Stort grattis till alla er som är gravida!! Helt fantastiskt. Hoppas ni kan njuta av graviditeten. När jag var gravid efter allt kämpande var jag så klart väldigt glad och förväntansfull men hade också mycket oro och många hjärnspöken. 

Irma01 -iiiih så kul att RUL såg bra ut. 
    Vsg - stort grattis till bra KUB. Jättekul! och skönt :)
    Längtar 12345 - hurra!!! Minns själv hur konstigt jag tyckte det var när jag äntligen plussade. Tror jag tog typ 8 grav test. Hur kan det vara plus när det varit minus så många gånger?!?! Så kommer oron direkt om att något ska gå fel. Helt förståeligt men försök att njuta!

NinaCamilla - tycker så oändligt synd om dig. Fy tusan vad du har gått igenom. Så fruktansvärt orättvist. Hur mår du nu?

kram
    Tack! Ja, det var helt otroligt att få se den där lilla i magen och att få veta att allt var OK!
Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014