Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Styrkekramar till er alla som kämpar på olika ställen i processen!
Själv har jag ca 1 mån kvar.
Vet inte om det ger hopp eller om det bara är jobbigt att höra (?), men vi är flera nu som lyckats bli gravida med ÄD.
Många krokiga vägar kan tillslut leda till målet förhoppningsvis
All tur och lycka till er som kämpar så in i norden!
Bullen: då är tummar hållna för er! ;))
Tack snälla ? blev så lycklig igår när hon ringde. Nu är det nära! Oavsett om vi inte får vara med på denna donatorn eller ej så är det nära för då är vi högst upp i kön :) hur många ägg är vanligast att donatorn får ut vid plock? BM sa att hon skulle återkomma lite närmare, men att jag skulle fortsätta med Progynon 2 mg fram tills hon kontaktar mig igen. För de borde väl höja dosen till 4 mg om dagen som vid testcykeln? Då åt jag 4 mg Progynon om dagen i 10 dagar innan vul och då var slemhinnan tjock och fin.men men slutet på september skulle detta vara. 1,5 månader kvar. Längtar ju ännu mer när man fick samtalet!! Hoppas hoppas
Bull, Jag förstår ej din behandling och tiden m östrogen....
Inte jag heller. Vill de att du ska ta östrogen i två månader innan ET? Det låter helt galet. Eller är kanske tanken att du äter en låg dos nu för att underhålla livmodern. Tar progesteron, får en blödning och sen börjar igen med östrogen 4 mg ett par veckor innan ET. Det förstår jag isf Kram och lycka till!!
Hur är det med dig Redan? När är det dags igen? Kram
Hur är det med dig Redan? När är det dags igen? Kram
Redan: det är ju snart när ni åker ner! Vi ska vänta lite till eftersom jag inte vill knapra mediciner nu under semester utan låter kroppen vila. Den fick mycket skit vid utomkveds. Lycka till nu och håll oss uppdaterad hur det går!