Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Javisst tiden går fortare än vad jag tänkt .... Det är så! Det är lika bra du är rejält detoxad efter din helvetes omgång! Så du är redo för en ny fräsch omgång!
Villsågärna : ohhhhh v 33, när som helst, typ. Iallafall om 5v ska väl Bambi hålla sig;))
Jag äter Progynon för att få i mig hormoner er. Istället för mina hormonplåster jag hade tidigare ( Estonia depotplåster) så jag tar en tablett progynon 2 mg om dagen i 20 dagar. Och sedan provera i 10 dagar för att framkalla mens. Hon sa att jag ska fortsätta med bara progynon nu tills hon hör av sig igen. Då höjer dom säkert Progynon en till 4 mg om dagen precis som när jag gjorde min testcykeln.
Estalis* depotplåster. Blir arg på min mobil snart :)
Jag äter Progynon för att få i mig hormoner er. Istället för mina hormonplåster jag hade tidigare ( Estonia depotplåster) så jag tar en tablett progynon 2 mg om dagen i 20 dagar. Och sedan provera i 10 dagar för att framkalla mens. Hon sa att jag ska fortsätta med bara progynon nu tills hon hör av sig igen. Då höjer dom säkert Progynon en till 4 mg om dagen precis som när jag gjorde min testcykeln.
Är det möjligt..,, ?
jag är nedreglerad, äter 6mg östrogen, jag känner en ägglossningsmol och typiska flytning i morse . Har ej kissat på Stickan för bekräftelse. Vad säger ni?
Redan: Allt är möjligt även om i ÄD svängen. Vet en här som blev spontan gravid med egna ägg under ÄD och hon var nedreglerad. Nedregleringsspruta funkar på mig lite si och så iaf slutet av förra perioden. Men kör en sticka för att vara i säkra sidan och att ingenting går fel om du har ägglossning under ÄD.
Jag kör på testrunda nu med 4 mg progynon, 5 mg folsyra, baby-aspering och 5 mg prednisolon och går till VUL på måndagmorgonen. Sedan fortsätter jag 10 dagar till och väntar på blödningen. Spännande med FET men så läskigt även om jag har gjort det här nu några gånger. Extra spänningsmoment är om det blir plusset, om det blir utomkveds och OM man kan behålla det....
Är det möjligt..,, ?
jag är nedreglerad, äter 6mg östrogen, jag känner en ägglossningsmol och typiska flytning i morse . Har ej kissat på Stickan för bekräftelse. Vad säger ni?
Tack tjejer för svar! Jag vill ju så gärna att slemhinnan får extra tid denna gång och att inte ÄL ska minska mitt fönster.
Men imorgon fått tid på VUL! Som en skänk fr ovan. Hoppas hoppas på goda nyheter.
Har bokat även till nästa vecka igen. Imorgon vet jag mer hur att fortsätta medicinering.
Nina; vad kul och spännande att vara på gång igen. Testköra systemet, det tror jag är en klok lösning och smart. Utomkveds två ggr efter varandra.... Näe det kan inte vara rimligt att det skule bli det. Så det bestämmer vi att det inte blir mer!
Det var inte ÄL!!! Puh! Men slemhinnan var 10mm. Jag fattar inget. Undrar om det verkligen är rätt mätningen. Hon har mätt förut och det stämt m kliniken. I och för sig en ny UL app.
Jag äter 6mg progynon. Enl gyn kan det faktiskt vara märket på östrogen som påverkar... Jag frågade. Har aldrig ätit den förut. Spännande har ny mätn nästa vecka.
Det var inte ÄL!!! Puh! Men slemhinnan var 10mm. Jag fattar inget. Undrar om det verkligen är rätt mätningen. Hon har mätt förut och det stämt m kliniken. I och för sig en ny UL app.
Jag äter 6mg progynon. Enl gyn kan det faktiskt vara märket på östrogen som påverkar... Jag frågade. Har aldrig ätit den förut. Spännande har ny mätn nästa vecka.