• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • Jenkis
    villsågärna38 skrev 2014-02-24 10:49:34 följande:
    Varit på vul idag. Litet hjärta som slog! prel i 7+2. Så glada! Kram
    ÅÅÅÅHHHH!

Grattis! Underbart!

Då ligger du ca 10 dagar före mig då
  • Irma01

Villsågärna vad underbart!!! Grattis, nu kan ni ändå andas ut lite!

Kram

• villsågärna38
    Jenkis skrev 2014-02-24 10:53:22 följande:
    ÅÅÅÅHHHH! Grattis! Underbart! Då ligger du ca 10 dagar före mig då

Tack Kram
  • villsågärna38
    Irma01 skrev 2014-02-24 11:09:24 följande:
    Villsågärna vad underbart!!! Grattis, nu kan ni ändå andas ut lite! Kram

Ja en milstolpe iaf kram
  • villsågärna38
    Jenkis skrev 2014-02-24 10:53:43 följande:
    Någon som vet om magen fortsätter växa vid MA?

Jo det gör den. Har upptäkt ma i v 13 och då hade fostret dött ca tre veckor tidigare. Hade inga blödningar och fostersäcken livmodern hade vuxit men inte fostret. Är du nojjig? Be att få ta hcg vid två tillfällen alt göra ett tidigare vul. Olidligt att gå och vänta om man tror nåt är fel. Kram
  • NinaCamilla

Villsågärna: Grattis från mig med!

Här ruvas det och äter både salt och söt konstant men det är säkert på hormonsprutor Hcg som jag tog...lite knasig i huvudet med. Hoppas på den bästa på fred-lördag. Jag måste kolla vem kan ta Hcg-provet och progesteron bara.

• Jenkis
    villsågärna38 skrev 2014-02-24 11:56:43 följande:

Jo det gör den. Har upptäkt ma i v 13 och då hade fostret dött ca tre veckor tidigare. Hade inga blödningar och fostersäcken livmodern hade vuxit men inte fostret. Är du nojjig? Be att få ta hcg vid två tillfällen alt göra ett tidigare vul. Olidligt att gå och vänta om man tror nåt är fel. Kram
    Nja, inte så nojjig ännu. Ville bara kolla hur det låg till med tillväxten av magen. Nu är det en vecka kvar till VUL och jag jobbar helgen som kommer, så tiden kommer nog att gå.

Har ingen anledning att tro att något är fel förutom CB-digital, så jag intalar mig at jag är för hormonstinn för de där testerna
Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014