• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • Pyret77

Lycka till med operationen åh rätt beslut att vänta fast jag förstår att det känns jobbit.

Frk Röd skrev 2014-02-21 21:55:37 följande:
    Tack villsågärna38, Irma01 och NinaCamilla. Jag ska operera bort en liten cysta som sitter vid inre blygdläppen. Jag har haft cystan i flera år men på senare tid så har jag haft besvär av den. Den gör inte alltid ont men jag känner av den hela tiden.

• Pyret77

Känns så sjukt jobbigt just nu man kastas mellan känslor som glädje men att inte hoppas för mycket ledsen åh glad . Jag håller på att bli knäpp..

• Irma01

Jenkis, det låter onekligen som ett bra tecken att du är så trött! Snart blir det bättre ska du se. Kram på dig!

Pyret, ja hormonerna kan göra en knäpp. Själv hade jag rejäla humorsvängningar och var extra känslig. Stackars min man, det har inte varit lätt alla gånger
    Försök ta det lugnt och att njuta av ruvartiden. Håller tummarna för dig, men även om det skulle visa minus, tänk på att det kan kräva en del försök innan man lyckas, det är inget ovanligt...
    Hoppas att du ruvar på guldägget redan nu dock. Kram!

• Jenkis
    Redan47 skrev 2014-02-23 08:30:18 följande:
    Ruvar ! Dag 3. Så nöjd!
    Grattis!!! Tummarna hårt hållna nu!
  • Pyret77

Grattis till ruvningen :)

Frk Röd skrev 2014-02-23 12:37:22 följande:
    Grattis till ruvningen Redan. Nu håller vi tummarna.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014