Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Bullen/ Vi valde Riga, lätt tillgängligt att komma dit, ingen kö väntelista, vår ålder, professionellt, deras erfarenhet, modern teknikutrustning, samarbetspartner i sthlm, okomplicerat att få mediciner skickat via dhl.
Hej tjejer !!!
Grattis till er som har plusat och till era som ruvar ! Jag håller tummar o tår.
jag håller fortfarande på med IVF, och jag hittade det här lilla klipp som är ganska interessant om en tonårsflicka som vet att hon blev till tack vare Ad...
#t=36">
#t=36
Har ngn av er sett det ? Det verkar vara bra att berätta till barn ganska tidigt om deras tillkomst. Men det är upp till var och en. Jag vill inte komma med pekpinnar....
Stor kram, Cice
Absolut... Hemligheter kommer alltid fram ... När de vill. Min poäng- vi kommer till världen på olika sätt, ÄD är en av dem!
Jag är så rädd att göra grav.test. Jag har gjort så många att jag spyr på hela grejen och vill helst slippa det. Jag kunde testa idag , 12 dagar efter ET med blastisar men väntar tills lördagen att jag kan gråta hemma om det inte blir något. Samtidigt har jag symptom och andra sidan icke-symptom, vet inte vad är medicin och vad är inbildning eller vad är på riktig. Hatar att ruva! Förlåt min inlägg men vill bara skrika på jobbet just nu....
Okej tack för svar :) så om vi säger så att vi fått sju ägg, räknas alla de äggen in som ett försök då eller räknas ett försök när man återinför ett av äggen? Hur lång tid kan det gå mellan försök ett och två? Ja ersättningen borde höjas, har hört att Skåne inte alls har någon brist på donatorer just pga deras höjning av ersättning. Super bra!
Tack för svar! Hoppas jag och sambon kommer fram i kön snart, denna väntan är fruktansvärd, man vill ju bara nå målet!! Lycka till i din behandling.
Jag är så rädd att göra grav.test. Jag har gjort så många att jag spyr på hela grejen och vill helst slippa det. Jag kunde testa idag , 12 dagar efter ET med blastisar men väntar tills lördagen att jag kan gråta hemma om det inte blir något. Samtidigt har jag symptom och andra sidan icke-symptom, vet inte vad är medicin och vad är inbildning eller vad är på riktig. Hatar att ruva! Förlåt min inlägg men vill bara skrika på jobbet just nu....